A.D.R. Nord-Vest scoate la concurs următoarele două posturi vacante:
- un post vacant de Expert cu rol de ofițer verificare achiziții / Birou Verificare Achiziții / Departament OI Sănătate / DIRIPP, pe perioadă determinată de 36 luni, cu normă întreagă;
- un post vacant de Expert cu rol de ofițer verificare achiziții și conflict de interese / Departament Metodologie Achiziții Publice, Verificare Achiziții și Conflict de Interese / Direcția Management Cheltuieli și Verificare Achiziții / DAMPRNV 2021-2027, pe perioadă determinată de 36 luni, cu normă întreagă
Responsabilităţi cheie / Atribuţii:
– verificarea procedurilor de achiziții aferente contractelor de furnizare/servicii/lucrări transmise de beneficiari, din punct de vedere al respectării legislației privind achizițiile și al evitării conflictului de interese, precum si urmărirea introducerii de către beneficiari a dosarului de achiziție/modificării contractului în SMIS2021/MySMIS2021;
Cerințe:
Educație și calificări:
Studii superioare absolvite cu diplomă de licență în următoarele domenii fundamentale, aşa cum sunt prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 412/2024:
– Științe inginerești;
– Științe sociale, ramura de știință: ”Științe economice”, ”Științe juridice”, ”Științe administrative”.
Experienţa:
Experienţă de minimum 1 an în domeniul achiziţiilor publice, ulterior licenţierii.
Cunoştinţe/abilităţi/competenţe:
– Cunoștințe de operare PC (Word, Excel-nivel avansat).
– Atenție deosebită la detalii; spirit analitic; diplomație; capacitate de autocontrol; responsabilitate; sociabilitate; echilibru, stabilitate emoțională; simț etic dezvoltat; orientare spre disciplină, ordine, punctualitate.
– Capacitatea de a munci sub presiune; simțul răspunderii; spirit de echipă; inițiativă.
Bibliografie pentru concurs:
- Legea nr. 315/2004 privind dezvoltarea regională în România actualizată;
- Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordonanţa de urgenţă nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare;
- Hotărârea nr. 519/2014 privind stabilirea ratelor aferente reducerilor procentuale/corecțiilor financiare aplicabile pentru abaterile prevăzute în anexa la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea și sancționarea neregulilor apărute în obținerea și utilizarea fondurilor europene și/sau a fondurilor publice naționale aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordonanța de Urgență nr. 23/13.04.2023 privind instituirea unor măsuri de simplificare și digitalizare pentru gestionarea fondurilor europene aferente Politicii de coeziune 2021 – 2027.
Informaţii organizatorice:
- Anunţul privind concursul organizat va fi transmis la AJOFM, pe pagina de Facebook a agenției și pe un site specializat în recrutare în data de 15.01.2025.
- Persoanele interesate, care întrunesc cerinţele obligatorii specificate, vor transmite până în data de 07.02.2025, ora 16.00 următoarele documente pe email la adresa umane@nord-vest.ro:
- copie document de identitate;
- CV datat şi semnat;
- scrisoarea de intenţie cu data depunerii şi semnătura;
- copii după documentele de studii;
- copii după documentele care atestă experienţa profesională (conform cerinţelor), semnate, cu număr de înregistrare de la angajator;
- copii după orice documente oficiale legale, relevante pentru dovedirea formărilor/certificărilor şi/sau a cunoştinţelor dobândite (semnate şi cu număr de înregistrare);
- cazierul judiciar (valabil 6 luni de la data eliberării) sau declaraţie pe propria răspundere că nu există înscrisuri în cazierul judiciar.
- Comunicarea rezultatelor privind eligibilitatea candidaților se va face telefonic și/sau pe email până la data 11.02.2025, până la ora 16.00; candidații care întrunesc cerinţele obligatorii ale postului vor fi invitați să se prezinte la proba scrisă.
- Proba scrisă (testare scrisă a cunoştinţelor din domeniul de specialitate conform bibliografiei, precum, testul de cunoştinţe operare PC-Word şi Excel) se va desfăşura la sediul secundar al A.D.R. Nord-Vest de la adresa din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, Cluj în data de 13.02.2025, începând cu ora 10.00. Durata examinării este în medie de 3 ore.
- Comunicarea rezultatelor obţinute la proba scrisă (test scris, test de operare PC) se va face telefonic și/sau pe email până la data de 17.02.2025, ora 16:00.
- Interviurile de selecţie se vor desfăşura în data de 25.02.2025, la ora comunicată de către comisie, la sediul secundar al A.D.R. Nord-Vest de la adresa din Cluj-Napoca, Donath nr. 53A, Jud. Cluj. La interviul de selecţie vor participa doar candidaţii care au obţinut punctajul minim necesar pentru promovarea în etapa de interviu.
- Comunicarea rezultatelor obţinute la interviul de selecţie şi respectiv rezultatele finale ale concursului se va face până la data de 27.02.2025, după finalizarea lucrărilor comisiei de recrutare şi selecţie.