2 posturi Expert cu rol de ofițer verificare achiziții

A.D.R. Nord-Vest scoate la concurs următoarele două posturi vacante:

  • un post vacant de Expert cu rol de ofițer verificare achiziții / Birou Verificare Achiziții / Departament OI Sănătate / DIRIPP, pe perioadă determinată de 36 luni, cu normă întreagă;
  • un post vacant de Expert cu rol de ofițer verificare achiziții și conflict de interese / Departament Metodologie Achiziții Publice, Verificare Achiziții și Conflict de Interese / Direcția Management Cheltuieli și Verificare Achiziții / DAMPRNV 2021-2027, pe perioadă determinată de 36 luni, cu normă întreagă

Responsabilităţi cheie / Atribuţii:

– verificarea procedurilor de achiziții aferente contractelor de furnizare/servicii/lucrări transmise de beneficiari, din punct de vedere al respectării legislației privind achizițiile și al evitării conflictului de interese, precum si urmărirea introducerii de către beneficiari a dosarului de achiziție/modificării contractului în SMIS2021/MySMIS2021;

Cerințe:

Educație și calificări:

Studii superioare absolvite cu diplomă de licență în următoarele domenii fundamentale, aşa cum sunt prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 412/2024:

– Științe inginerești;

– Științe sociale, ramura de știință: ”Științe economice”, ”Științe juridice”, ”Științe administrative”.

Experienţa:

Experienţă de minimum 1 an în domeniul achiziţiilor publice, ulterior licenţierii.

Cunoştinţe/abilităţi/competenţe:

– Cunoștințe de operare PC (Word, Excel-nivel avansat).

– Atenție deosebită la detalii; spirit analitic; diplomație; capacitate de autocontrol; responsabilitate; sociabilitate; echilibru, stabilitate emoțională; simț etic dezvoltat; orientare spre disciplină, ordine, punctualitate.

– Capacitatea de a munci sub presiune; simțul răspunderii; spirit de echipă; inițiativă.

 

Bibliografie pentru concurs:

  1. Legea nr. 315/2004 privind dezvoltarea regională în România actualizată;
  2. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Ordonanţa de urgenţă nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Hotărârea nr. 519/2014 privind stabilirea ratelor aferente reducerilor procentuale/corecțiilor financiare aplicabile pentru abaterile prevăzute în anexa la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea și sancționarea neregulilor apărute în obținerea și utilizarea fondurilor europene și/sau a fondurilor publice naționale aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. Ordonanța de Urgență nr. 23/13.04.2023 privind instituirea unor măsuri de simplificare și digitalizare pentru gestionarea fondurilor europene aferente Politicii de coeziune 2021 – 2027.

Informaţii organizatorice:

  • Anunţul privind concursul organizat va fi transmis la AJOFM, pe pagina de Facebook a agenției și pe un site specializat în recrutare în data de 15.01.2025.
  • Persoanele interesate, care întrunesc cerinţele obligatorii specificate, vor transmite până în data de 07.02.2025, ora 16.00 următoarele documente pe email la adresa umane@nord-vest.ro:
  • copie document de identitate;
  • CV datat şi semnat;
  • scrisoarea de intenţie cu data depunerii şi semnătura;
  • copii după documentele de studii;
  • copii după documentele care atestă experienţa profesională (conform cerinţelor), semnate, cu număr de înregistrare de la angajator;
  • copii după orice documente oficiale legale, relevante pentru dovedirea formărilor/certificărilor şi/sau a cunoştinţelor dobândite (semnate şi cu număr de înregistrare);
  • cazierul judiciar (valabil 6 luni de la data eliberării) sau declaraţie pe propria răspundere că nu există înscrisuri în cazierul judiciar.
  • Comunicarea rezultatelor privind eligibilitatea candidaților se va face telefonic și/sau pe email până la data 11.02.2025, până la ora 16.00; candidații care întrunesc cerinţele obligatorii ale postului vor fi invitați să se prezinte la proba scrisă.
  • Proba scrisă (testare scrisă a cunoştinţelor din domeniul de specialitate conform bibliografiei, precum, testul de cunoştinţe operare PC-Word şi Excel) se va desfăşura la sediul secundar al A.D.R. Nord-Vest de la adresa din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, Cluj în data de 13.02.2025, începând cu ora 10.00. Durata examinării este în medie de 3 ore.
  • Comunicarea rezultatelor obţinute la proba scrisă (test scris, test de operare PC) se va face telefonic și/sau pe email până la data de 17.02.2025, ora 16:00.
  • Interviurile de selecţie se vor desfăşura în data de 25.02.2025, la ora comunicată de către comisie, la sediul secundar al A.D.R. Nord-Vest de la adresa din Cluj-Napoca, Donath nr. 53A, Jud. Cluj. La interviul de selecţie vor participa doar candidaţii care au obţinut punctajul minim necesar pentru promovarea în etapa de interviu.
  • Comunicarea rezultatelor obţinute la interviul de selecţie şi respectiv rezultatele finale ale concursului se va face până la data de 27.02.2025, după finalizarea lucrărilor comisiei de recrutare şi selecţie.

 

 

 

Articolul anterior
2 posturi Expert cu rol de ofițer monitorizare proiecte
Articolul următor
Expert cu rol de ofițer autorizare cheltuieli
Meniu
Sari la conținut