Privind achiziţia de: Achiziţionarea serviciilor de monitorizare, intervenţie, antiefracţie pentru sediul secundar ADR N-V din calea Dorobanţilor Nr. 3(corp 1 si corp 2), Cluj Napoca şi pentru sediul principal din Rădaia Nr. 50, Comuna Baciu.
Obiect achiziţie: Achiziţionarea serviciilor de monitorizare, intervenţie, antiefracţie pentru sediul secundar ADR N-V din calea Dorobanţilor Nr. 3(Corp I si Corp II), Cluj Napoca şi pentru sediul principal din Rădaia Nr. 50, Comuna Baciu.
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):
Încheierea unui contract de monitorizare, intervenţie şi antiefracţie pentru cele trei obiective ADR N-V din Sat Rădaia Nr. 50, Com. Baciu şi Calea Dorobanţilor Nr. 3 (Corp I si Corp II), Cluj Napoca, pentru perioada 01.02.2022 – 31.01.2023.
Specificaţii tehnice:
- Service pe toată durata derulării contractului;
- Conectare la dispeceratul firmei prin GPRS și linie telefonică fixă;
- Consultanţă tehnică;
- Monitorizare permanent 24/24 prin dispeceratul propriu;
- Asigurare pentru bunurile sustrase prin efracţie în valoare de 50.000 Lei/obiectiv.
Vă rugăm să precizaţi în ofertă timpul de intervenţie operativă cu echipaj de specialitate la fiecare dintre cele două obiective.
Vă rugăm să ofertaţi separat cele două obiective.
Contract
DA
Termen de livrare/prestare/executare: 01.02.2022 – 31.01.2023
Valoarea estimata: 5000 lei +TVA
Ofertantii interesați vor trimite oferta prin email la adresa: achizitii@nord-vest. Limba de redactare a ofertei este limba română.
Oferta financiară se întocmește cu evidențierea abonamentului lunar pentru cele 2 obiective separat și a valorii totale cu și fără TVA.
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimetare se pot obține de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobanților nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenția Biroului de Achiziții Publice.
Termen depunere oferte: 14.12.2021.