Agenţia de Dezvoltare Regională Nord-Vest, în calitate de Autoritate Contractantă, vă invită să participaţi la procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică Servicii organizare eveniment- Atelier ED – Locuri de muncă creştere şi investiţii – ediţia a doua, in 8 decembrie 2016.
Sursa de finantare: Bugetul Proiectului Europe Direct
Produse necesare penbtru Coffe break, pentru aproximativ 50 persoane, se vor livra cu tacamuri, fete de mese si vesela la Centrul de Cultura Urbana Casino, de la ora 11.
– apa plata si minerala
– sucuri naturale
– cafea
– fructe
– pateuri dulci
- pentru aproximativ 50 persoane
Valoarea estimata 1300 lei +TVA
Ofertantii interesati, vor posta oferta pe site-ul https://www.e-licitatie.ro la rubrica Proceduri de atribuire-cuparari directe-catalog de produse/serviii/lucrari. Oferta se posteaza in catalogul electronic SEAP, la codul CPV 79952000-2 Servicii pentru evenimente si va avea denumirea Servicii organizare eveniment pentru Proiectul ED. Nerespectarea denumirii poate duce la imposibilitatea selectarii ofertelor de catre autoritatea contractanta.
Limba de redactare a ofertei este limba romana.
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Pretul cel mai scazut
Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR Nord-Vets, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email secretariat@nord-vest.ro in atentia Biroului de Achizitii Publice.
Termen depunere oferte 2.12.2016
Publicat in SEAP cu nr 66399