Achizitie servicii organizare eveniment

Denumirea evenimentului: Ziua Mobilității Urbane în Transilvania de Nord

Locaţia: Cluj Napoca

Data evenimentului: 31 iulie 2017;

Durata efectiva a evenimentului: conform agenda ataşată

Participanţi: estimativ 30 de persoane

Numărul final de participanţi se va anunţa cu o zi înaintea evenimentului.

Cod CPV: 55120000-7 Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel

Valoarea estimata 4.000 lei +TVA

  1. Servicii închiriere sală de conferinţă
  • Se solicită sală de conferinţă (care să nu fie situată în subsol sau demisol) cu o capacitate minimă de 30 de participanţi;
  • Aranjare tip teatru
  • Dotări: sonorizare, laptop cu videoproiector şi ecran proiecţie, prezidiu, microfoane prezidiu, doua mobile, o masă pentru înregistrare la intrarea în sală.
  1. Traducere simultană română-engleză, engleză-română
  • Se solicită cu cabină traducători, căşti traducere pentru toţi participanţii (dacă se solicită expres de către contractant, depinzând de prezenţa unor invitaţi din străinătate). Menţionăm ca închirierea serviciilor de traducere simultană va fi confirmată ferm cu 7 zile înainte de eveniment;
  1. Servicii catering

Pentru aproximativ 30 participanţi (numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înainte)

  • Apă plată/minerală la 0,33 litri
  • Sucuri (cola şi portocale)
  • Cafea (inclusiv lapte condensat, etc.)
  • Ceai
  • Produse de patiserie dulce şi sărată;
  • Sandwich-uri cu şi fără carne

Oferta financiară se întocmeşte în lei cu şi fără TVA şi va conţine costurile grupate astfel:

  • Cost sală de conferinţă şi echipamente de proiecţie şi sonorizare
  • Cost servicii de traducere simultană şi echipamente specifice acestui serviciu;
  • Cost servicii catering / participant;
  • Cost total eveniment

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Preţul cel mai scăzut.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email secretariat@nord-vest.ro/nicoleta.glodan@nord-vest.ro,  în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 21.07.2017

Articolul anterior
Informare privind aplicarea prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr 49/2017
Articolul următor
Achizitie servicii semnatura electronica
Meniu
Sari la conținut