Privind achiziţia de: Servicii de catering
Obiect achiziţie: Servicii de catering pentru participanții la Conferința Interregională SME Organics
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):
- Masă de prânz pentru 45 de persoane:
- Supă cremă: 20 de porții supă cremă pe bază de legume; 25 de porții supă cremă pe bază de carne și legume
- Salată: 20 de porții salate pe bază de legume, brânză și carne de vită; 24 de porții salate pe bază de legume, brânză și carne de pui; 1 porție salată de legume, fructe și branzeturi fără carne
- Desert: 20 de porții pe bază de iaurt și fructe; 25 de porții pe bază de chia și legume/fructe
- Suc fresh: 20 de sticle suc măr cu morcov; 25 sticle suc portocală cu morcov
- Tacămuri de unică folosință și servețele
- Termen de livrare: 28.11.2017, ora 12:45
- Locația: Cluj-Napoca, Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară, Centrul de Cercetare pentru Biodiversitate (clădire aflată în incinta USAMV, pe deal, accesul se poate face cu mașina până la locație)
Termen de livrare/prestare/executare: 28 noiembrie 2017
Alte menţiuni: numărul exact de persoane va fi comuncat cu 2 zile înaintea evenimentului
Birou/Departament: Departament Proiecte, Relații Internaționale, Parteneriate
Cod CPV: 55300000-3
Valoarea estimata 50 lei/participant , 2250 lei +TVA pentru 45 participanti
Oferta financiară se întocmeşte în lei cu şi fără TVA şi va conţine costurile grupate astfel:
- Cost servicii catering / participant;
- Cost total eveniment
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Preţul cel mai scăzut.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte 20.11.2017 ORA 12,00