Achizitie de servicii restaurant

Privind achiziţia de: Servicii de restaurant și servire a mesei

Obiect achiziţie: Servicii de restaurant și servire a mesei de cină, pentru participanții la Vizita de bune practici SME Organics

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

  • Cină pentru 40 de persoane:
    • Platouri mixte aperitive – brânzeturi, mezeluri, salate tartinabile – cel puțin 3 feluri/ fiecare, inclusiv pe baza de legume
    • Fel principal – tocăniță de ciuperci cu mamăligă și murături
    • Desert – pavlova cu fructe de pădure
    • Suc de fructe bio
    • Apă plată și minerală, la 750 ml
    • Ceai/ cafea
    • Paine, alte accesorii la meniul comandat (smântână, ardei iute, etc)
  • Termen de livrare: 11.2017, ora 20:30
  • Durata: 2 ore, 20:30 – 22:30
  • Locația: restaurant cu zonă separéu pentru servirea mesei și primirea invitaților, zonă centrală Cluj-Napoca, distanță 200 m de Catedrala Mitropolitană din Cluj-Napoca

Termen de livrare/prestare/executare: 28 noiembrie 2017, 20:30 – 22:30

Alte menţiuni: numărul exact de persoane va fi comunicat cu 2 zile înaintea evenimentului; se va achita cu ordin de plată, post-eveniment, la emiterea facturii

Cod CPV: 55300000-3

Valoarea estimata 110 lei/participant , 4400 lei +TVA pentru 40 participanti

 Oferta financiară se întocmeşte în lei cu şi fără TVA şi va conţine costurile grupate astfel:

  • Cost servicii catering / participant;
  • Cost total eveniment

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Preţul cel mai scăzut.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 20.11.2017

Articolul anterior
Achizitie servicii de catering
Articolul următor
Achizitii cazare Oradea
Meniu
Sari la conținut