Specificații tehnice privind achiziţia de: servicii catering pentru 2-3 februarie 2018, la sediul Agenției de Dezvoltare Regională Nord-Vest, din Cluj-Napoca, Calea Dorobanților nr. 3.
Obiect achiziţie: Achiziționare servicii catering pentru evenimentul pentru sesiunea de instruire pentru IMM-uri în contextul proiectului ScaleUp Transylvania.
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):
Servicii catering pentru două pauze de cafea pentru un număr maxim de 15 particpanți.
Pentru fiecare din cele două zile trebuie furnizate următoarele produse:
- o cafea / persoană – cafea espresso, lapte pentru cafea, zahăr;
- apă plată și minerală (carbogazoasă), sticle de 0,5 ml – două sticle / persoană (1 sticlă apă plată + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă).
- patiserie dulce (preferabil varianta de plăcintă cu măr și/sau brânză dulce) aproximativ 100 gr / persoană;
- două tipuri de sanwich / persoană (în minibaghete de 100 – 120 gr; înfoliate separat); variante de conținut – (carne pui, legume, brânză, etc.)
- se vor asigura șervețele, pahare, cești, căni (sau pahare plastic/hârtie), farfurii, tacâmuri, etc.
Produsele trebuie livrate, în fiecare din cele două zile, la ora 8:30 am.
Valoarea estimată (fără TVA): 14 lei / pers x 15 pers x 2 zile = 420 lei
Oferta financiară se întocmeşte în lei cu şi fără TVA şi va conţine costurile grupate astfel:
- Cost servicii catering / participant;
- Cost total eveniment
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Preţul cel mai scăzut.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr. 3, cod 400118, tel. +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte: 01.02.2018 ora 12