Privind achiziţia de SERVICII CATERING
Obiect achiziţie: servicii catering
Obiect achiziţie: Achizitia de servicii în vederea organizării Intâlnire de lucru – Directia Generala pentru Ocuparea Fortei de Munca, Afaceri Sociale si Incluziune din partea Comisiei Europene (DG Employment) și ONG-uri din sectorul social din Regiunea Nord-Vest.
Numar estimativ de participanti: 18 persoane.
Locația: Cluj Napoca, Doroabantilor Nr.3
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):
Valoarea estimata 25 lei + tva /participant
- Servicii de catering:
- Welcoming coffee
- Cafea, lapte, pahare/cesti de cafea de unica folosinta, zahăr alb/brun,
- Ceai, 3 tipuri de ceai
- Apa 1 sticlă apă plată 0,33 l / persoană și încă 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană ( in toatal 2 sticle de apă pe persoană); Ambalaj de sticlă
- Patiserie dulce/sărată
- Fructe ( cantitati in mod egal de struguri verzi, banane, mere și pere)
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului care poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat initial.
Perioada: 5 octombrie 2018
Oferta financiară se intocmeste in lei cu si fara TVA si va conţine costurile grupate astfel:
- Cost catering/participant
- Cost total eveniment
Contract
NU
Termen de livrare/prestare/executare 5 octombrie 2018
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte 02.10.2018