Achiziţie servicii de monitorizare, intervenţie, antiefracţie

Privind achiziţia de: Achiziţionarea serviciilor de monitorizare, intervenţie, antiefracţie pentru sediul secundar ADR N-V din Calea Dorobanţilor Nr. 3(corp 1 si corp 2), Cluj Napoca şi pentru sediul principal din Rădaia Nr. 50, Comuna Baciu.

Obiect achiziţie: Achiziţionarea serviciilor de monitorizare, intervenţie, antiefracţie pentru sediul secundar ADR N-V din calea Dorobanţilor Nr. 3(Corp I si Corp II), Cluj Napoca şi pentru sediul principal din Rădaia Nr. 50, Comuna Baciu.

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

Încheierea unui contract de monitorizare, intervenţie şi antiefracţie pentru cele trei obiective ADR N-V din Sat Rădaia Nr. 50, Com. Baciu şi Calea Dorobanţilor  Nr. 3 (Corp I si Corp II), Cluj Napoca, pentru perioada 01.02.2021 – 31.01.2021.

Specificaţii tehnice:

  • Service pe toată durata derularii contractului
  • Conectare la dispeceratul firmei prin GPRS si linie telefonică fixă
  • Consultanţă tehnică
  • Monitorizare permanent 24/24 prin dispeceratul propriu
  • Asigurare pentru bunurile sustrase prin efracţie în valoare de 50.000 Lei/obiectiv

Vă rugăm să precizaţi în ofertă timpul de intervenţie operativă cu echipaj de specialitate la fiecare dintre cele două obiective.

Vă rugăm să ofertaţi separat cele două obiective.

Contract

DA 

Termen de livrare/prestare/executare: 31.01.2021- pentru întocmirea contractului

01.02.2021-31.01.2022- perioada contractuală

Valoarea estimata 5000 lei +TVA

Ofertantii interesati, vor trimite oferta pe email la adresa achizitii@nord-vest. Limba de redactare a ofertei este limba romana.Oferta financiara se intocmeste cu evidentierea abonamentului lunar pe cele 2 obiective separat  si a valorii totale cu si fara TVA

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Pretul cel mai scazut

Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro in atentia Biroului de Achizitii Publice.

Termen depunere oferte 23.11.2020

Articolul anterior
A fost semnat contractul aferent proiectului „Reabilitare şi modernizare Grădiniţa cu program prelungit nr. 3 şi Creşa nr. 3”
Articolul următor
Achiziție servicii de certificare a semnaturii electronice
Meniu
Sari la conținut