Achiziție servicii de restaurant, cazare cu mic dejun inclus și sală de evenimente

Privind achiziția de: Servicii de restaurant, cazare cu mic dejun inclus și sală de evenimente

Obiect achiziție: organizarea întâlnirii de lucru pentru inițierea demersurilor dedicate realizării Cloud-ului Regional prin Programul Regional Nord-Vest 2021-2027

Locația: sat Jelna, Satu Nou, Cetate, Orheiu Bistriței, județul Bistrița-Năsăud

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

  1. Servicii de restaurant, 9 ian 2023, servire la farfurie, pentru un număr estimativ de 29 de persoane:

Cină, 9 ian 2023:

  • Gustare caldă: – cel puțin 150 gr/pers
  • Fel principal: cel puțin 300 gr/pers
  • Garnitură: cel puțin – 150 gr/pers
  • Desert: cel puțin 150 gr/pers
  • Pâine și/sau alte produse de panificație: cel puțin 150 gr/pers
  • Suc: cel puțin 2 X 0,25l/persoană
  • Apă minerală(carbogazoasă și plată): cel puțin 2 x 0,33 l/persoană
  • 1 Cafea pentru fiecare participant
  • Tacâmuri și veselă pentru servirea preparatelor
  1. Închiriere sală de evenimente, 9 ian 2023
    • Se solicită sală de evenimente pentru 8 ore cu o capacitate de aproximativ 30 de participanți
    • Amenajarea sălii în format boardroom
    • Sistem de sonorizare și proiecție
    • 2 microfoane mobile
    • 1 masă pentru înregistrarea invitaților la intrarea în sală
  2. Servicii de cazare cu mic dejun inclus pentru un număr estimativ de 29 de persoane
  • Se solicită cazare pentru fiecare participant pentru o noapte (9-10 ianuarie 2023), cu mic dejun inclus, într-un complex hotelier clasificat conform legislației în vigoare, cu recomandări: nota minimă 9 pe booking.com. Se va asigura parcare pentru autoturismele participanților în limita locurilor disponibile.
  • Pentru serviciile de cazare se va prezenta diagrama de cazare, semnată şi ștampilată de unitatea de cazare. Aceasta va cuprinde numele persoanelor care au beneficiat de cazare, astfel încât să reflecte asigurarea cazării participanţilor cu evidenţierea corectă a numărului de camere tarifate şi perioada de cazare.
  • Mic dejun, 10 ian 2023

Numărul final de participanți se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Furnizorul va asigura luni, 9 ianuarie 2023, în intervalul orar 14:00 – 22:00, o sală de evenimente cu o capacitate de cel puțin 30 de persoane. Desfășurătorul dedicat evenimentului este următorul:

  1. 14:00 – 16:30 Sosirea și înregistrarea participanților
  2. 16:30 – 19:30 Întâlnire de lucru
  3. 19:30 – 22:00 Cină de lucru

Oferta financiară se întocmește în lei, cu şi fără TVA

Contract: Nu

Termen de livrare/prestare/executare9 Ianuarie 2023

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr. 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email: achizitii @ nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 04.01.2023

Articolul anterior
Achiziție servicii de restaurant şi de servire a mâncării
Articolul următor
A fost semnat contractul aferent proiectului „Centru Comunitar Integrat în Bobota”
Meniu
Sari la conținut