Obiect achiziție: Achiziție servicii catering pentru organizarea evenimentului de networking și prezentare a programului EIT Health Drive.
Scop achiziție: achiziționarea serviciilor de catering pentru evenimentul de promovare a programului de accelerare dedicat start-upurilor din domeniul medical și al științelor vieții din regiune finanțat prin programul EIT Health Drive. Prin eveniment se urmărește atragerea participanților în vederea înscrierii în program, identificarea de mentori sau experți care pot sprijini startup-urile, dar și de investitori care pot finanța startup-urile cu potențial din domeniul sănătății și științelor vieții.
Agendă propusă pentru evenimentul de networking și prezentare a programului de accelerare implementat prin EIT Health Drive:
-
- Primirea invitaților (30 min)
-
- Cuvânt introductiv – despre Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Vest (10 min)
-
- Speaker de la departamentul de specializare inteligentă – despre finanțări pentru inovare în sănătate și științele vieții (10 min)
-
- Speaker de la departamentul INNO și Atragerea investitorilor – despre Platforma INNO și serviciile suport oferite (10 min)
-
- Speaker de la departamentul INNO și Atragerea investitorilor – despre programul de accelerare implementat prin EIT Health Drive (10 min)
-
- Prezentarea experților implicați în program (10 min)
-
- Pauză de cafea (20 min)
-
- Activități de prezentare, Q&A și networking a startup-urilor și experților implicați în program (80 min).
Perioada: 22 martie 2023, durată 3 ore
Locație: Centrul de Cercetare pentru Biodiversitate, Cluj-Napoca
Descriere obiect achiziție – Specificații tehnice
Coffee break compus din: Cafea – cu zahăr și lapte incluse (1 cafea/participant) // Apa minerala/plata 330 ml/participant // Limonada de casa cu miere si menta
Bufet rece: crispy de pui // prosciutto // cosulete cu humus – de post // dovlecel pane – de post // pachetele de primavara – de post // telemea in crusta de seminte //platou branzeturi // creveti tempura // tartine cu somon // rulada de spanac cu branza // quesadilla cu piept de pui // miniburgeri cu vita/pui // pita – chifla greceasca.
Desert: canoli cu crema de mascarpone // prajitura negresa cu fructe de padure – de post.
Logistică: vesela de unica folosinta
Gramaj/persoana: bufet+desert – 350 gr
Valoarea estimată:
95 lei fără TVA/participant catering
Număr estimat de participanți: 50 persoane
Numărul final de participanți se va confirma 48 de ore înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.
Contract: NU
Termen de livrare/prestare/executare conform cu specificațiile tehnice
Alte mențiuni: –
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii @ nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte 20.03.2023, ora 10.00.