Achiziție servicii de organizare eveniment

Privind achiziția de: servicii de organizare eveniment pentru Reuniunea Comitetului de Monitorizare al Programului Regional Nord-Vest 2021-2027

Obiect achiziție: servicii de organizare eveniment pentru Reuniunea Comitetului de Monitorizare al Programului Regional Nord-Vest 2021-2027

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): servicii de organizare eveniment pentru Reuniunea Comitetului de Monitorizare al Programului Regional Nord-Vest 2021-2027

Locația: Municipiul Satu Mare

Perioada: 29 – 31.03.2023

Coduri CPV: 79951000-5, 39222000-4, 55500000-5, 79952000-2, 55100000-1, 55300000-3

Descriere obiect achiziție:

Organizareareuniunii Comitetului de Monitorizare al Programului Regional Nord-Vest 2021-2027

Servicii închiriere sală de conferințe pentru 30 – 31.03.2023

  • Se solicită o sală de conferințe pe durata a maximum 8 ore, începând cu ora 9.30; in data de 30.03.2023 şi în data de 31.03.2023, nr. persoane estimat: 60.
  • Locația sălii: municipiul Satu Mare, zona centrala
  • Dotări minime: videoproiector și ecran de proiecție.
  • Organizarea sălii (mese, scaune) se va stabili la fața locului de comun acord cu autoritatea contractantă.
  • Serviciile de catering pentru coffee break, prânz şi cina vor fi oferite în interiorul sălii de conferințe sau în imediata apropiere a acesteia.

Valoare estimată în lei fără TVA: 2.500 lei (pentru ambele zile)

Servicii de cazare pentru un număr estimativ de 21 de persoane

Se solicită cazare în municipiul Satu Mare, zona centrala, în regim single/double, cu mic dejun inclus (perioada 29-30 – 10 persoane, perioada 30-31 martie 2023 – 21 persoane) în una sau mai multe unitati de cazare din municipiul Satu Mare

Valoare estimată în lei fără TVA: 220 lei/persoană

Servicii organizare și monitorizare/coordonare eveniment:

  • Supervizarea bunei desfășurări a activităților/serviciilor din 29, 30, 31 martie 2023
    • Organizarea și alocarea resurselor necesare pentru buna organizare și ulterior desfășurare a evenimentului;
    • Menținerea unei legături constante cu Autoritatea Contractantă pentru a se asigura buna desfășurare a tuturor activităților din cadrul evenimentului;
    • Efectuarea unui deplasări la locația aleasă înainte de eveniment în vederea stabilirii detaliilor de organizare;
    • Verificarea echipamentelor din sală și a prezenței conexiunii la internet;
    • Pregătirea şi verificarea sălii, în vederea respectării condițiilor tehnice necesare pentru buna desfășurare a evenimentului;
    • Monitorizarea derulării evenimentului;
    • Prezența a minim 1 persoană, nominalizata in oferta, din partea Prestatorului disponibilă pe întreaga durată a evenimentului (29, 30, 31 martie 2023) pentru aspecte referitoare la organizare și logistică;

Valoare estimată în lei fără TVA: 14.000 lei

Servicii de servire a mesei/servicii de catering la locaţia mentionata pentru servicii inchiriere sală de conferinţe

Ziua 1 – 29.03.2023; nr. estimativ de persoane: 20

Cină de lucru

  • Gustare rece
    • Preparat de bază
    • Desert
    • Apă plată și minerală (0,50 l/persoană)
    • veselă din ceramică/porțelan, tacâmuri (inox), pahare/cești/căni din ceramică, porțelan sau sticlă

Valoare estimată în lei fără TVA: 250 lei/persoană

Ziua 2 – 30.03.2023; nr. estimativ de persoane: 60

2 coffee break-uri

  • Cafea, lapte, ceai, zahăr alb/brun, miere;
  • Apă plată și minerală (0,50 l/persoană)
  • Patiserie dulce și sărată
  • veselă (ceramică/porțelan), tacâmuri (inox), pahare/cești/căni (ceramică, porțelan sau sticlă)
  • veselă din ceramică/porțelan, tacâmuri (inox), pahare/cești/căni din ceramică, porțelan sau sticlă

Prânz tip bufet suedez care să conțină următoarele:

  • Gustare rece cu bufet de salate
  • Ciorbă/supă caldă
  • Preparat de baza cu garnitură
  • Desert
  • Cafea (cu zahăr alb/brun, miere), Apă plată și minerală (0,50 l/persoană), servire în pahare de sticlă/cești

Cină de lucru care să conțină următoarele:

  • Gustare caldă
    • Preparat de baza
    • Desert
    • Apă plată și minerală (0,50 l/persoană)
    • veselă din ceramică/porțelan, tacâmuri (inox), pahare/cești/căni din ceramică, porțelan sau sticlă

Valoare estimată în lei fără TVA: 400 lei/pers

Ziua 3 – 31.03.2023; nr. estimativ de persoane: 25

Prânz tip bufet suedez care să conțină următoarele:

  • Gustare rece cu bufet de salate
  • Ciorbă/supă caldă
  • Preparat de baza cu garnitură
  • Desert
  • Cafea (cu zahăr alb/brun, miere), Apă plată și minerală (0,50 l/persoană), servire în pahare de sticlă/cești
  • veselă din ceramică/porțelan, tacâmuri (inox), pahare/cești/căni din ceramică, porțelan sau sticlă

Valoare estimată în lei fără TVA: 200 lei/persoană

Numărul final de participanți se va confirma până cel târziu în data de 27.03.2023, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Oferta financiară va fi prezentată pe fiecare serviciu în parte.

Contract: NU

Termen de livrare/prestare/executare conform cu specificațiile tehnice

Alte mențiuni: –

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii @ nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 24.03.2023, ora 15:00.

Articolul anterior
Achiziție de servicii de formare profesională
Articolul următor
Achiziție servicii de catering sesiune de informare
Meniu
Sari la conținut