Achiziție servicii de accesare legislație în format electronic

Privind achiziţia de: Achiziție pentru o perioadă de 12 luni, începand din 01.05.2023, pentru 4 domenii și 5 utilizatori. Servicii de accesare legislație în format electronic, accesare spețe în domeniul Fiscal, Resurse Umane, Management și Juridic

Scopul achiziției: servicii de accesare legislație în format electronic, accesare spețe în domeniul Fiscal, Resurse Umane, management și Juridic.

Obiect achiziţie: pentru o perioadă de 12 luni și 4 domenii și 5 utilizatori. Servicii de accesare legislație în format electronic, accesare spețe în domeniul Fiscal, Resurse Umane, Management și Juridic.

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice). Oferta se va întocmi respectând următoarele cerințe:

  • Acces la legislație în format electronic în 4 domenii: Fiscal, Resurse Umane, Management și Juridic.
  • Acces la spețe în cele 4 domenii: Fiscal, Resurse Umane, Management și Juridic
  • Acces nelimitat în site și la spețe
  • Număr utilizatori: 5

Plata serviciilor se va realiza integral, într-o singură tranșă, în avans.

Cod CPV 75111200-9

Valoarea estimată 2500  lei +TVA

Ofertetele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba romana.

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Pretul cel mai scazut

Informatii suplimentare se pot obtine de la Autoritate Contractanta: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanților nr 3,  cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.

Termen depunere oferte 12.04.2023

Articolul anterior
Autoritatea de Management pentru Programul Regional Nord-Vest 2021-2027, lansează astăzi, 7 aprilie 2023, în consultare publică, un nou ghid al solicitantului
Articolul următor
Autoritatea de Management pentru Programul Regional Nord-Vest 2021-2027, lansează astăzi, 13 aprilie 2023, în consultare publică, un nou ghid al solicitantului
Meniu
Sari la conținut