Privind achiziţia de: Achiziție pentru o perioadă de 12 luni, începand din 01.05.2023, pentru 4 domenii și 5 utilizatori. Servicii de accesare legislație în format electronic, accesare spețe în domeniul Fiscal, Resurse Umane, Management și Juridic
Scopul achiziției: servicii de accesare legislație în format electronic, accesare spețe în domeniul Fiscal, Resurse Umane, management și Juridic.
Obiect achiziţie: pentru o perioadă de 12 luni și 4 domenii și 5 utilizatori. Servicii de accesare legislație în format electronic, accesare spețe în domeniul Fiscal, Resurse Umane, Management și Juridic.
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice). Oferta se va întocmi respectând următoarele cerințe:
- Acces la legislație în format electronic în 4 domenii: Fiscal, Resurse Umane, Management și Juridic.
- Acces la spețe în cele 4 domenii: Fiscal, Resurse Umane, Management și Juridic
- Acces nelimitat în site și la spețe
- Număr utilizatori: 5
Plata serviciilor se va realiza integral, într-o singură tranșă, în avans.
Cod CPV 75111200-9
Valoarea estimată 2500 lei +TVA
Ofertetele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba romana.
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare se pot obtine de la Autoritate Contractanta: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanților nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.
Termen depunere oferte 12.04.2023