Privind achiziţia de: Servicii de restaurant și servire a mâncării
Obiect achiziţie: Servicii de restaurant pentru prânz pentru vizita de studiu a profesorului Soumodip Sarkar, director al Parcului Tehnologic de Știinte din Alentejo, Portugalia – coordonator al proiectului Unicorn Quest.
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice): prânz pentru 6 persoane
- Data și intervalul orar: 24/04/2023 între orele 13:00 – 15:00
- Aperitiv: 2 platouri cu preparate tradiționale care să conțină feluri pe baza de carne, brânzeturi și legume
- Fel I : ciorbă pe baza de carne / legume (la alegerea participanților la fața locului)
- Fel II: pe baza de carne de porc și pui cu garnitură de legume și sos, salată/ preparat vegetarian (la alegerea participanților la fața locului)
- Felul III: tradițional, pe bază de fructe
- Pâine/ chifle
- Băuturi răcoritoare: sucuri naturale/ sucuri carbogazoase la alegere (2 de persoană)
- Apă minerală și apă plată
Se va amenaja o masă preferabil pentru toți participanții, situată într-un separeu.
Cod CPV: 79952000-2
Locația: în Cluj-Napoca, la cel mult 15 minute de mers pe jos de sediul secundar al Agenției de Dezvoltare Regională Nord-Vest.
Termen de livrare/ prestare/ executare: 24/04/2023, cu începere de la ora 13:00, între orele 13:00 – 15:00
Alte menţiuni: numărul exact de persoane va fi comunicat la fața locului.
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Contract : NU
Variantele de meniu se trimit detaliat pentru toate zilele.
Termen depunere oferte 21.04.2023 ORA 10
Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba romana.
Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro in atentia Biroului de Achizitii Publice.