Achiziție servicii rezervare sală

Obiect achiziție: Achiziție servicii rezervare sală pentru organizarea întâlnirilor de curs din cadrul programului de accelerare EIT Health Drive.

Scopul achiziției: achiziționarea unei săli de desfășurare a întâlnirilor de curs din cadrul programului accelerare dedicat start-upurilor din domeniul medical și al științelor vieții din regiune finanțat prin programul EIT Health Drive. În cadrul fiecărei întâlniri de accelerare, fiecare start-up participant la program va prezenta în fața panelului de experți progresul făcut de la ultima întâlnire și vor primi feedback, sugestii și pașii următori de urmat pentru comercializarea soluției și creșterii start-upului lor. După încheierea prezentărilor, start-upurile vor beneficia de o lecție teoretică avansată din domeniile inovării, sănătății și științelor vieții.

Coduri CPV:

79952000-2 Servicii pentru evenimente

79951000-5 Servicii de organizare de seminarii

Sursa de finanţare: Buget EIT Health Drive

Agendă propusă pentru întâlnirile de curs în cadrul programului de accelerare implementat prin EIT Health Drive:

  • 9:00 – 9:15: Primirea participanților & pauză de cafea
  • 9:15 – 10:45: Prezentarea primei jumătăți din grupa de start-upuri & feedback
  • 10:45 – 11:00: Pauză
  • 11:00 – 12:30: Prezentarea celei de-a doua jumătăți din grupa de start-upuri & feedback
  • 12:30 – 13:00: Prânz
  • 13:00 – 15:00: Lecție teoretică avansată

Se va rezerva sala următoarele date:

  • 4 mai, 9:00 – 15:00
  • 31 mai, 9:00 – 15:00
  • 13 iulie, 9:00 – 15:00
  • 27 iulie, 9:00 – 15:00
  • 10 august, 9:00 – 15:00
  • 7 septembrie, 9:00 – 15:00

Perioada: 04.05.2023 –  07.09.2023, durata unei întâlniri: 6 ore

Locație: Cluj-Napoca, locația la mai puțin de 500 m de The Office

Sala dotată cu acces internet de mare viteza Wi-Fi / Lan // Aer condiționat / climatizare // Videoproiector si ecran proiecție electric // Flipchart si consumabile // Sonorizare // Asistenta tehnica //Capacitate minim 70 locuri, cu posibilitate de amenajare tip insule sau teatru/după nevoi // Zonă de coffee break și prânz în proximitatea sălii

Valoarea estimată: 800 lei fără TVA pe întâlnire

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Contract : NU

Oferta financiară se întocmește cu evidențierea prețului unitar cu și fără TVA, separat pentru fiecare meniu în parte.

Termen depunere oferte 25.04.2023

Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba română.

Informații suplimetare se pot obține de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str. Dorobantilor nr. 3 , cod 400118, tel: +40264431550, fax:+40 264439222, email: achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.

Articolul anterior
Achiziție servicii catering
Articolul următor
Întrebări și răspunsuri pentru ghidurile care au parcurs etapa de consultare publică
Meniu
Sari la conținut