- Specificații minimale pentru închiriere sală de conferință
Se solicită închiriere sală de conferință în data de 23 iunie 2023, în intervalul orar 10:00-14:00, în proximitatea Parcului Iulius și a Lacului Gheorgheni
- Specificații tehnice privind achiziţia de Servicii de catering
Obiect achiziţie: Servicii de catering pentru participanții la întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți la nivel regional la Cluj-Napoca, în cadrul proiectului CROWDFUNDMATCH
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):
- Coffee break, ora 10:00, pentru aproximativ 20 de persoane
- Cafea (inclusiv lapte/ lapte condensat și zahăr)
- Apă plata (500 ml/persoană)
- Patiserie dulce/sărată (circa 2 bucăti persoană)
- Prânz și desert, ora 13:30 – pentru aproximativ 20 de persoane
Oferta va include un meniu compus din: ciorbă, fel principal: garnitură pentru fel principal, desert, produse de panificație, apă plată/minerală cu posibilitate de servire tip bufet suedez. De asemenea, va fi inclusă și o variantă de meniu de post/vegetarian.
Se vor asigura: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii, lingurițe/bețișoare de mestecat, tacâmuri
Locația: în Cluj-Napoca, în proximitatea Parcului Iulius și a Lacului Gheorgheni
b) Închiriere sală de conferințe
-Sala de conferință dotată cu video-proiector, ecran de proiecţie, cu o capacitate de maxim 40 de persoane.
-Tarifarea începe de la intrarea organizatorilor in sala pana la terminarea evenimentului.
-Se vor pune la dispoziție prize si prelungitoare, mese, spațiu pentru coffee break în sala sau pe hol
Termen de livrare/ prestare/ executare: 23 iunie 2023, ora 10:00 pentru coffee break și ora 13:30 pentru produsele de prânz.
Oferta financiară va conține costurile grupate astfel:
– Cost masă de prânz / persoană cu și fără TVA
– Cost coffee break/persoană cu și fără TVA
– Cost închiriere sală/ 4 ore (interval orar 10:00-14:00), cu și fără TVA
– Cost total cu și fără TVA
Oferta financiara se intocmeste cu evidentiarea pretului unitar cu si fara TVA
Alte menţiuni: numărul exact de persoane va fi comunicat cu 1 zi înaintea evenimentului
Valoarea estimata :
– Servicii de reuniuni și conferințe organizate la hotel – închiriere sală conferință, aproximativ 40 de persoane pentru 4 ore – 500 lei
- Servicii catering: 95 lei/ persoană
Sursa de finanţare: bugetul proiectului CROWDFUNDMATCH
Contract: NU
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Termen depunere oferte 15.06.2023, ora 11
Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba română.
Informații suplimetare se pot obține de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobanților nr 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax: +40 264439222, email: achizitii@nord-vest.ro, în atentia Biroului de Achiziții Publice.