Achiziție servicii de catering și sală evenimente pentru eveniment 13 iulie 2023

Privind achiziţia de: Achiziția de servicii de catering și sală de evenimente pentru Conferința regională pentru „Prezentarea ghidurilor aferente primelor trei apeluri de proiecte lansate în cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027 (REGIO Nord-Vest)”

Obiect achiziție: Achiziția de servicii de catering și sală de evenimente pentru Conferința regională pentru „Prezentarea ghidurilor aferente primelor trei apeluri de proiecte lansate în cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027 (REGIO Nord-Vest)”

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): Achiziția de servicii de catering și sală de evenimente pentru Conferința regională pentru „Prezentarea ghidurilor aferente primelor trei apeluri de proiecte lansate în cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027 (REGIO Nord-Vest)”

Locația: Aproximativ 1 Km Distanță față de Primăria Cluj-Napoca

Cod CPV: 55500000-5 Servicii de cantină şi servicii de catering

Perioada: 13 iulie 2023

Valoare estimată în lei fără TVA: 110 lei pentru servicii de coffee break și servire masă + TVA inclus/participant;

Valoare estimată a sălii de conferință: 1800 de lei + TVA

Descriere obiect achiziție: Organizarea unei conferințe regionale pentru „Prezentarea ghidurilor aferente primelor trei apeluri de proiecte lansate în cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027 (REGIO Nord-Vest)”

Închiriere sală de întâlnire:

  • Se solicită sală de conferință pentru 8 ore (care să nu fie situată în subsol sau demisol) cu o capacitate de aproximativ 40 de participanți;
  • Masă de Prezidiu, dotată cu microfon;
  • Aranjare tip sală de conferințe/teatru;
  • Dotări: sonorizare, videoproiector şi ecran de proiecţie, prezidiu;
  • 2 microfoane mobile;
  • Flipchart;
  • 1 masă pentru înregistrarea invitaților la intrarea în sală.

Welcome coffee pentru un număr estimativ de 40 persoane:

  • Cafea, lapte, zahăr, paletine – 1 buc/persoană
  • Apă plată (0,50 l/persoană) și apă minerală (0,50 l/persoană)

Servicii de servire masă pentru un număr estimativ de 40 persoane:

  • Cafea, lapte, zahăr, paletine – 1 buc/persoană
  • Apă plată (0,50 l/persoană) și apă minerală (0,50 l/persoană)
  • Ceai/Limonadă
  • Bufet standing
    • Selecție de preparate reci vegetariene
    • Selecție de preparate reci cu carne
    • Selecție aperitive de sezon
    • Preparate dulci
    • Fructe

Oferta financiară se întocmeşte în lei, cu şi fără TVA şi va conţine costurile grupate astfel:

  • Cost servicii pentru coffee break + servire masă/persoană;
  • Cost închiriere sală de evenimente;

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

 Contract: NU

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Termen depunere oferte 11.07.2023  ORA 10

Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba română.

Informații suplimentare se pot obține de la Autoritate Contractantă:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobanților nr. 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, e-mail achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.

                                                                                                            

Articolul anterior
Autoritatea de Management pentru Programul Regional Nord-Vest 2021-2027 a actualizat calendarul aferent lansării apelurilor de proiecte din cadrul programului pentru anul 2023
Articolul următor
Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Vest, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional Nord-Vest 2021-2027 (REGIO Nord-Vest), lansează astăzi, 11 iulie 2023, un nou apel de proiecte din cadrul programului.
Meniu
Sari la conținut