Obiect achiziţie:
Achiziție servicii catering pentru organizare workshop pe tema internaționalizării, pitchingului și atragerii investițiilor cadrul programului de accelerare EIT Health Drive.
Scopul achiziţiei:
Achiziționarea serviciilor de catering pentru desfășurarea unui workshop pe tema internaționalizării, pitchingului și atragerii investițiilor în cadrul programului de accelerare EIT Health Drive. Workshopul va ajuta startup-urile din programul de accelerare să-și îmbunătățească aptitudinile de pitching, strategia de atragere a investițiilor și strategia de internaționalizare. Totodată, acestea vor avea ocazia să exerseze și să primească feedback pe pitchul pe care vor trebui să-l susțină în cadrul evenimentului demo day.
Agendă propusă eveniment:
06.09.2023:
8:30 – 9:00: Primirea participanților & pauză de cafea
9:00 – 11:15 – Understanding the VC World
11:15 – 11:45 – Gustare – platouri
11:45 – 13:15 – Designing Compelling Visual Narratives & Advanced Pitching Techniques (Including Communicating Science to Non-Experts)
13:15 – 13:30 – Pauză
13:30 – 15:00 – The Challenges of International Market Entry
08.09.2023:
8:30 – 9:00: Primirea participanților & pauză de cafea
9:00 – 12:00 – Pitching & feedback
12:00 – 13:00 – Gustare – platouri
13:00 – 15:00 – Pitching & feedback
Coffee breakul și platourile vor fi livrate în datele următoare:
- 06 septembrie, 8:30 – 15:00
- 08 septembrie, 8:30 – 15:00
Coffee breakul va fi livrat la ora 8:30, iar platourile la ora 12:00.
Se va asigura catering pentru toate cele 2 întâlniri specificate în datele de mai sus. Locația de livrare a meselor va fi în minicipiul Cluj-Napoca și se va anunța cu 7 zile înaintea desfășurării întâlnirilor.
Perioada: 06.09 2023 și 08.09.2023
Coffee break compus din: Cafea – cu zahăr și lapte incluse (1 cafea/participant) // Apa minerala/plata (1 L/participant)
Masă caldă: platouri, cu opțiuni cu carne și vegetariene
Logistică: veselă de unică folosință
Valoarea estimată: 45 lei fără TVA per participant pentru catering
Număr estimat de participanți: 40 persoane
Numărul final de participanți se va confirma cu 48 de ore înaintea evenimentului, care poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.
Contract:
DA
– dacă da, menționarea clauzelor specifice
NU
Termen de livrare/prestare/executare: 06.09 2023 și 08.09.2023
Variantele de meniu se trimit detaliat pentru toate zilele.
Oferta financiara se intocmește cu evidentiarea pretului unitar cu si fara TVA, separat pentru fiecare meniu in parte.
Termen depunere oferte 18.08.2023
Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba română.
Informații suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanților nr 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.