Achiziție servicii de catering

 

SPECIFICATII TEHNICE

 

Privind achiziţia de: Servicii de catering – Cofee Break

Obiect achiziţie: Servicii de catering pentru pauza de cafea pentru participanții la evenimentul de diseminare

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

  • Pentru ora 10:15, la CREIC – Centrul Regional de Excelență pentru Industrii Creative – Cluj-Napoca, Cartier Lomb, Valea Chintăului nr.1
  • Coffee break – pentru 35 persoane:
  • Cafea (inclusiv lapte/ lapte condensat și zahăr)
  • Ceai
  • Apă plata și/sau minerală (la 500 ml): 1,5 sticle/ persoană
  • Fursecuri dulci și sărate (100g/ persoană)

Se vor asigura: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii (de carton), lingurițe/bețișoare de mestecat,

Valoarea estimata 23 lei/ persoană +TVA

Sursa de finanţare:  bugetul proiectului MIND4MACHINES

Contract: NU

Termen de livrare/prestare/executare: 24.11.2023

Alte menţiuni:

  • Pentru ora 10:15, la CREIC – Centrul Regional de Excelență pentru Industrii Creative – Cluj-Napoca, Cartier Lomb, Valea Chintăului nr.1– sala va fi comunicată în timp util (este la parter)
  • numărul exact de persoane va fi comunicat cu 1 zi înaintea evenimentului
  • În caz de probleme de sănătate sau forță majora, serviciul poate fi anulat maxim cu 1 zi înainte
  • Plata se va efectua ulterior, pe bază de proces verbal de recepție și factura emisă de furnizor
  • Plata se va efectua ulterior, pe bază de proces verbal de recepție și factura emisă de furnizor

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Termen depunere oferte 22.11.2023 ORA 11

Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba romana.

Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro in atentia Biroului de Achizitii Publice.

                                                                                                            

Articolul anterior
Achiziție de servicii instruire
Articolul următor
INSTRUCȚIUNEA NR. 4 din 21.11.2023 Privind preluarea prevederilor Ordonanței 28/2023 în activitățile derulate la nivelul AM PR NV 2021-2027 și completarea procedurilor operaționale
Meniu
Sari la conținut