Achiziție servicii de catering

Privind achiziția de: Achiziționare de servicii de catering în vederea organizării Comitetului de Monitorizare al Programului Regional Nord-Vest 2021-2027

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

I. Servicii de catering pentru un număr estimativ de 60 de persoane:

1. „Coffee Break” servit în stil bufet suedez:

  • Minimum 6 preparate dulci și sărate de tip pateu/foietaj/brioșă/gogoașă
  • Cafea – inclusiv lapte, zahăr și paletine
  • Apă plată/minerală – minimum 0,5 l/participant
  • Suc – minimum 0,5 l/participant

2. Prânz servit în stil bufet suedez:

  • Minimum 14 preparate – din totalul preparatelor servite (14) se vor asigura minimum 2 preparate vegetariene și minimum 2 preparate cu carne
  • Apă plată/minerală – minimum 0,5 l/participant
  • Suc – minimum 0,5 l/participant

Valoare estimată în lei fără TVA:

– coffee break: 43 lei + TVA/participant;
– prânz: 70 lei + TVA/participant

Serviciile de „Coffee Break” și de prânz trebuie asigurate în data de 30 mai 2024, la sediul Consiliului Județean Maramureș, municipiul Baia Mare la orele 9:30 și respectiv 13.

Vor fi asigurate minimum 10 măsuțe de „tip cocktail”/ „standing tables” pentru servirea mesei. Accesoriile de tipul – fețe de masă, pahare, tacâmuri, șervețele, condimente etc. – vor fi asigurate în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă. De asemenea, se va asigura curățenia la locul servirii mesei.

Produsele care intră în componența serviciilor de „Coffee Break” și prânz trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul aferent (9% și respectiv 19%).

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Prețul cel mai scăzut/pachetul întreg.

Contract: NU

Termen de livrare/prestare/executare: conform cu specificațiile tehnice

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Termen depunere oferte: 17.05.2024, ora 12
Ofertele se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba română.

Informații suplimetare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor nr. 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenția Biroului de Achiziții Publice.

Articolul anterior
CORRIGENDUM pentru Ghidurile Solicitantului 522.A, 714.A și 131.C
Articolul următor
Achiziție servicii de restaurant și servicii de închiriere sală de conferințe
Meniu
Sari la conținut