Obiect achiziţie: Servicii de catering pentru participanții la întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți la nivel regional la Cluj-Napoca, în cadrul proiectului DEBUTING
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):
- Coffee break – pentru aproximativ 20 persoane:
- Ceai&Cafea (inclusiv lapte/ lapte condensat și zahăr/zahăr brun)
- Apă plata&minerala (500 ml): 1 sticlă/ persoană
- Patiserie sarata&dulce (circa 100g/persoană)
- Prânz rece – pentru aproximativ 20 persoane:
- 5 platouri tip bufet rece, diverse sortimente (inclusiv vegetariene) – minim 250g/persoană
Se vor asigura: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii (de carton), lingurițe/bețișoare de mestecat, tacâmuri.
Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul, aferent (9% și respectiv 19%).
Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea ”sau echivalent”.
Valoare estimată fără TVA:
- Servicii catering: 80 lei/ persoană
Locația: în Str. Tiberiu Popoviciu 22P, Cluj-Napoca, la sediul Centrul de Excelență pentru Mobilă (CEM)
Termen de livrare/ prestare/ executare: 18 iunie 2024, ora 9:30 pentru coffee-break și ora 12:30 pentru produsele de prânz.
Alte menţiuni: Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.
Contract: NU
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Termen depunere oferte 07.06.2024.
Ofertele se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba română.
Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro in atentia Biroului de Achizitii Publice.