Achiziția de servicii de monitorizare, intervenție, antiefracție

SPECIFICAŢII TEHNICE 

                   

Privind achiziţia de: Achiziţionarea serviciilor de monitorizare, intervenţie, antiefracţie pentru sediul secundar ADR N-V din Cluj Napoca, str.Donath nr 53 A

Obiect achiziţie: Achiziţionarea serviciilor de monitorizare, intervenţie, antiefracţie pentru sediul secundar ADR N-V din Cluj Napoca, str.Donath nr 53 A

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

Încheierea unui contract de monitorizare, intervenţie şi antiefracţie pentru sediul secundar ADR N-V din Cluj Napoca, str.Donath nr. 53 A, pentru perioada 15.07.2024-31.12.2025

Specificaţii tehnice:

  • Service pe toată durata derularii contractului
  • Conectare la dispeceratul firmei prin GPRS si linie telefonică fixă
  • Consultanţă tehnică
  • Monitorizare permanentă 24/24 prin dispeceratul propriu
  • Asigurarea interventiei operative cu forte de interventie proprii in max.10-15 min.
  • Asigurarea a doua interventii lunare, indiferent de natura acesteia.
  • Asigurarea a-doua interventii la alarmele de testare
  • Transmiterea evenimentelor in timp real
  • Atentionarea prin email in cazul in care obiectivul a ramas dezarmat
  • Asigurare pentru bunurile sustrase prin efracţie în valoare de 660.000 Lei/obiectiv
  • Va rugam sa precizati in oferta pretul unei interveti suplimentare

Vă rugăm să precizaţi în ofertă timpul de intervenţie operativă cu echipaj de specialitate la obiectivul mentionat.

Alte menţiuni. Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea nr. 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea “sau echivalent”.

Contract

Da-

Termen de livrare/prestare/executare: 15.07.2024-31.12.2025

Cod CPV: 79711000-1 / 79713000-5 /79714000-2
Valoarea estimata 2880 lei/17 luni fara TVA

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Preţul cel mai scăzut.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro,  în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 10.07.2024 ora 11:00

Articolul anterior
Oradea va avea un trafic mai sigur datorită unei finanțări de aproape 18.5 milioane de euro în cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027
Articolul următor
CORRIGENDUM pentru Ghidurile Solicitantului 131.B, 131.C și 131.D
Meniu
Sari la conținut