Achiziție servicii de catering – 18 septembrie

Achiziționarea de servicii de catering pentru participanții la evenimentul Oportunități de finanțare pentru sectorul sănătate organizat în cadrul Enterprise Europe Network – prezentare servicii EEN, oportunități de colaborare și finanțare, program de accelerare pentru  IMM-urile din regiune.

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

Servici catering pentru un număr estimat de 60 persoane

  • Cafea espresso – 1/persoană
  • Apă plată (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană
  • Patiserie dulce/sărată (aproximativ 100 g de persoană)
  • Platouri în regim de bufet suedez care să includă 6-7 tipuri de aperitive atât cu carne cât și fără carne (ex: mini șnițel, tartine, brânză, legume etc).

Se vor asigura pe cheltuiala prestatorului: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii, lingurițe/bețișoare de amestecat, tacâmuri, o masă tip cocktail/bar

Locația: Centrul de Cercetare pentru Biodiversitate, în cadrul campusului USAMV Cluj-Napoca

 Termen de livrare/ prestare/ executare: 18 septembrie 2024, ora 16:00.

Valoarea estimată fără TVA: 75 lei/persoană (nu include eventuale taxe te tip SGR)

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul cu și fără TVA. Se specifică pentru fiecare serviciu în parte prețul unitar fără TVA și cu TVA-ul defalcat de 9% sau 19%, după caz.

Accesoriile de tipul – fețe de masă, veselă, pahare, tacâmuri, condimente etc. – vor fi asigurate în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă și vor fi din materii prime regenerabile. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic. De asemenea, se va asigura curățenia la locul servirii mesei după eveniment.

Produsele care intră în componența serviciilor trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.
Numărul final de participanți se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Termen de livrare/prestare/executare conform cu specificațiile tehnice

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Alte mențiuni: numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului

Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificații vor fi considerate ca având mențiunea de “sau echivalent” și vor fi considerate specificații minimale din punct de vedere al performanței, indiferent de marcă sau producător.”

Contract: NU

Termen de livrare/prestare/executare conform cu specificațiile tehnice

 Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, strada Donath nr 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii @ nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte: 05.09.2024

Articolul anterior
Achiziție servicii de catering – 12 septembrie
Articolul următor
Prelungirea perioadei de contractare pentru apelul de proiecte PRNV/2023/131.D/1 – Creșterea competitivității IMM-urilor din domeniile turism și sănătate
Meniu
Sari la conținut