Achiziție de servicii de catering

Obiect achiziție: Achiziționarea de servicii de catering per eveniment pentru participanții la primele 3 întâlniri de accelerare aferente programului de accelerare LevelUP. În cadrul întâlnirilor, echipele selectate vor avea parte de sesiuni practice și teoretice împreună cu mentorii și experții implicați în program.

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):
Servicii catering per eveiment pentru 3 întâlniri de accelerare pentru un număr estimat de 10 persoane/întâlnire

  • Întalnirea 1 – 31 octombrie 2024
  • Întalnirea 2 – 14 noiembrie 2024
  • Întalnirea 3 – 28 noiembrie 2024
    • Cafea espresso – 3 buc/persoană
    • Apă plată (500 ml/persoană) – 2 buc/persoană
    • Apă minerală (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană
    • Patiserie dulce/sărată (aproximativ 100 g/persoană)
    • Platouri în regim de bufet suedez care să includă 6-7 tipuri de aperitive atât cu carne cât și fără carne (ex: mini șnițel, tartine, brânză, legume etc), aproximativ 400 g/persoană.

Se vor asigura pe cheltuiala prestatorului: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii, lingurițe/bețișoare de amestecat, tacâmuri.

Locația: Sala Club UBB, str. Emmanuel de Martonne nr. 1, Cluj-Napoca.
Termen de livrare/ prestare/ executare: 31 octombrie, 14 noiembrie, respectiv 28 noiembrie 2024, ora 09:45 (în fiecare dată de livrare/prestare/executare).
Valoarea estimată fără TVA: 105 lei/persoană/eveniment (nu include eventuale taxe de tip SGR)

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare eveniment în parte, indicându-se prețul cu și fără TVA. Se specifică pentru fiecare eveniment, în parte prețul unitar per personaa fără TVA și cu TVA-ul defalcat de 9% sau 19%.
Accesoriile de tipul – fețe de masă, veselă, pahare, tacâmuri, condimente etc. – vor fi asigurate în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.
Produsele care intră în componența serviciilor trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut per pachet (toate cele 3 evenimente), în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Alte mențiuni: numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificații vor fi considerate ca având mențiunea de “sau echivalent” și vor fi considerate specificații minimale din punct de vedere al performanței, indiferent de marcă sau producător.

Contract: NU
Alte mențiuni: –

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53 A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte: 30.10.2024, ora 10:00. 

Articolul anterior
Prelungirea perioadei de contractare pentru Apelul de Proiecte 521 – PRNV/2023/521/1
Articolul următor
Achiziție de servicii de închiriere sală și servicii de restaurant
Meniu
Sari la conținut