Achiziție de servicii de închiriere sală și servicii de restaurant

Privind achiziția de: Achiziția de servicii de închiriere sală de conferințe și servicii de restaurant și de servire a mâncării.
Obiect achiziție: Achiziția de servicii de închiriere sală de evenimente și servicii de restaurant și servire a mâncării este necesară în vederea organizării team building-ului pentru angajații ADR Nord-Vest în scopul îmbunătățirii relațiilor dintre membrii diferitelor departamente din cadrul organizației, în scopul facilitării schimbului de opinii și în vederea promovării muncii în echipă.

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

I. Servicii de închiriere sală de conferințe pentru un număr de aproximativ 200 de participanți

  • Locația sălii – municipiul Cluj-Napoca, fiind excluse locațiile situate la subsol sau la demisol
  • Disponibilitate în intervalul orar 17:00 – 23:00
  • Dotări
    • sistem de sonorizare
    • internet wireless
    • 2 microfoane mobile
    • 1 videoproiector
    • 1 ecran de proiecție
    • 1 flipchart
    • markere
    • sala va fi organizată în sistem ballroom

Valoarea estimată a serviciilor de închiriere a sălii: 3.000 lei + TVA

II. Servicii de servire a mesei pentru un număr de aproximativ 200 de participanți

Cină tip bufet suedez – servită la ora 20:00

Gustare rece:

  • o varietate de cel puțin 10 preparate de aperitive, dintre care minimum 3 sortimente vegetariene – minimum 450 g/participant
  • bufet de salate – minimum 150 g/participant

Fel principal:

  • cel puțin 2 preparate pe bază de carne de porc și respectiv carne de pui și de asemenea cel puțin 2 garnituri – minimum 400g /participant și o variantă alternativă vegetariană care să includă tot 4 preparate minimum – 2 preparate de bază vegetariene și 2 garnituri și un gramaj total de minimum 400 g
  • Asortimente de pâine

Valoare estimată în lei fără TVA pentru gustarea rece și fel principal: 170 lei + TVA/persoană

Desert/Candy bar:

  • Cel puțin 10 preparate – minimum 200 g/participant

Valoare estimată în lei fără TVA pentru Candy bar: 30 lei + TVA/persoană

Open bar cu băuturi non-alcoolice:

  • băuturi carbogazoase și neacidulate servite în regim open bar în cantitate nelimitată pe toată durata evenimentului
    • Cafea + zahăr, lapte, paletine
    • Ceai + zahăr/miere
    • Apă minerală
    • Apă plată
    • Sucuri carbogazoase
    • Sucuri neacidulate

Valoare estimată în lei fără TVA pentru open bar: 100 lei + TVA/persoană (nu include eventuale taxe de tip SGR).

Valoare totală estimată în lei fără TVA pentru serviciile de restaurant și servire a mâncării: 300 lei + TVA/persoană (nu include eventuale taxe de tip SGR).

Accesoriile de tipul – fețe de masă, veselă, pahare, tacâmuri, condimente etc. – vor fi asigurate în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă și vor fi din materii prime regenerabile. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.

Produsele care intră în componența serviciilor de cină trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul aferent (9% și respectiv 19%).

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Contract: NU

Termen de livrare/prestare/executare: 06.12.2024, conform cu specificațiile de mai sus.

Alte mențiuni: Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea nr. 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Termen depunere oferte: 30.10.2024, ora 16

Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba română.

Informații suplimetare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath, nr. 53 A, tel +40264431550, fax:+40 264439222, emai achizitii@nord-vest.ro, în atenția Biroului de Achiziții Publice.

Articolul anterior
Achiziție de servicii de catering
Articolul următor
Achiziție de servicii de închiriere autobuz/microbuz
Meniu
Sari la conținut