Achiziție servicii de catering și de servire a mesei la restaurant

Obiect achiziţie: Servicii de catering și de servire a mesei la restaurant pentru participanții la întâlnirea de consorțiu și vizita de studiu la Cluj-Napoca, în cadrul proiectului NOTRE

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

  • Coffee break, ora 10:30, la locația evenimentului – Cluj-Napoca, HUB UTCN, str. George Baritiu nr. 4, jud. Cluj:

Oferta va cuprinde următoarele:

    • Cafea (inclusiv lapte/ lapte condensat, zahăr) – 1 buc/persoană
    • Ceai – 1 buc/persoană
    • Apă minerală plată (500 ml) – 1 buc/persoană
    • Apă minerală carbogazoasă (500 ml) – 1 buc/persoană
    • Patiserie dulce/sărată (aproximativ 100 g/ persoană)
  • Masă de prânz, ora 12:30 – 13:30, la locația prestatorului:

Oferta va cuprinde următoarele:

    • Felul 1 – ciorbă / supă varianta cu carne / variantă vegetariană;
    • Felul 2 – preparat din carne servit cu garnitura / variantă vegetariană
    • Desert – 120g / persoană
    • Apă minerală – 1 buc/persoană.
  • Cina, ora 19:30, la locația prestatorului:

Oferta va cuprinde următoarele:

    • Aperitiv / Gustare rece – minim 5 preparate diferite pe bază de carne, brînză, legume / variantă vegetariană
    • Fel principal (un fel principal cu carne, un fel principal vegetarian)
    • Desert – preferabil tradiționalș gramaj 150-200 gr.
    • Băuturi răcoritaore (limonadă și carbogazoase) / Apă (minerală, plată)
    • Cafea – 1 bucată

 Valoare estimată fără TVA: 230 lei/persoană (nu include eventuale taxe de tip SGR)

Nr. estimat de participanți: 32 persoane

Se vor asigura pe cheltuiala prestatorului: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii, lingurițe/bețișoare de mestecat, tacâmuri, în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă.

Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare tip de serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul, aferent (9% și respectiv 19%).

 Perioada: 12 noiembrie 2024

Locația evenimentului: în Cluj-Napoca, la HUB UTCN, str. George Baritiu nr. 4.

Locația prestatorului: restaurant situat în proximitatea locației evenimentului, maxim 600 m, maxim 10 minute mers pe jos.

Termen de livrare/ prestare/ executare:

    • 12 noiembrie 2024, ora 10:30 – pentru coffee-break la locația evenimentului din Cluj-Napoca, la HUB UTCN, str. George Baritiu, nr. 4.
    • 12 noiembrie 2024, ora 12:30 – 13:00 pentru masa de prânz, la locația prestatorului.
    • 12 noiembrie 2024, ora 19:30 pentru cină, la locația prestatorului.

Alte menţiuni:

Produsele care intră în componența serviciilor trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea ”sau echivalent”.

Contract: NU

 Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Termen depunere oferte 31.10.2024, ora 12

Ofertele se trimit prin e-mail la adresa achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba română.

Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Donath nr. 53A,  tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro in atentia Biroului de Achizitii Publice.

Articolul anterior
Achiziție de servicii de instruire profesională
Articolul următor
Achiziție servicii de restaurant si de servire a mâncării
Meniu
Sari la conținut