Achiziție servicii de restaurant si de servire a mâncării

Privind achiziţia de: Servicii de restaurant si de servire a mâncării

Obiect achiziţie: Achiziționarea de servicii de servire a mesei la restaurant pentru participanții la întâlnirea de consorțiu și vizita de studiu la Cluj-Napoca, în cadrul proiectului NOTRE. Lucrările întâlnirii de consorțiu se vor desfășura la HUB UTCN, str. George Barițiu nr. 4, Cluj-Napoca

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

  • Masă de prânz, ora 13:00, la locația prestatorului:

Oferta va cuprinde următoarele:

    • Felul 1 – ciorbă / supă varianta cu carne / varianta vegetariană;
    • Felul 2 – preparat din carne servit cu garnitura / variantă vegerariană
    • Desert – 120g / persoană
    • Apă minerală – 1 buc/persoană.
    • Cafea (inclusiv lapte/ lapte condensat, zahăr) – 1 buc/persoană
  • Cina, ora 18:30, la locația prestatorului:

Oferta va cuprinde următoarele:

    • Platouri de aperitive (4 platouri) – mezeluri și brânzeturi (de preferat tradiționale), salată de vinete / salată pe bază de brânză; gramaj aproximativ 500 gr / platou
    • Fel principal – pe bază de carne (pui / vită / porc/ pește) cu garnitură  / variantă vegetariană (legume la cuptor; mâncare de ciuperci)
    • Desert – de preferat tradițional, din bucătăria românească / maghiară; 180-200 gr.
    • Băuturi răcoritoare (limonadă și carbogazoase) / Apă (minerală, plată)
    • Cafea – 1 bucată

 Valoare estimată fără TVA: 210 lei/persoană (nu include eventuale taxe de tip SGR)

 Nr. estimat de participanți: 25 persoane

 Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare tip de serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul, aferent (9% și respectiv 19%).

Perioada: 13 noiembrie 2024

Locația evenimentului: în Cluj-Napoca, la HUB UTCN, str. George Baritiu nr. 4.

Locația prestatorului: restaurant situat în proximitatea locației evenimentului, maxim 600 m, maxim 10  minute mers pe jos.

Termen de livrare/ prestare/ executare:

  • 13 noiembrie 2024, ora 13:00 pentru masa de prânz, la locația prestatorului.
  • 13 noiembrie 2024, ora 18:30 pentru cină, la locația prestatorului.

Alte menţiuni:

Produsele care intră în componența serviciilor trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial. De asemenea, este posibil ca numărul de persoane pentru masa de prânz să fie diferit de numărul de persoane pentru cină.

Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea ”sau echivalent”.

Contract: NU

 Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Termen depunere oferte 31.10.2024, ora 12

Ofertele se trimit prin e-mail la adresa achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba română.

Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Donath nr. 53A,  tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro in atentia Biroului de Achizitii Publice.

Articolul anterior
Achiziție servicii de catering și de servire a mesei la restaurant
Articolul următor
Sinteză Strategică asupra PRNV 2021-2027, POR 2014-2020 și Programul Sănătate 2021-2027
Meniu
Sari la conținut