Achiziție de servicii de servire a mesei la restaurant

Obiect achiziție: Achiziționarea de servicii de servire a mesei la restaurant pentru participanții la Misiunea de audit a Autorităţii de Audit şi a DAC, în perioada 25.11 – 29.11.2024.

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

  • Cina, în fiecare seară, în perioada 25.11 – 29.11.2024 orele 18:30, la locația prestatorului:

Oferta va cuprinde următoarele:

    • Platouri de aperitive (4 platouri) – mezeluri și brânzeturi (de preferat tradiționale), salată de vinete / salată pe bază de brânză; gramaj aproximativ 500 gr / platou
    • Fel principal – pe bază de carne (pui / vită / porc/ pește) cu garnitură  / variantă vegetariană (legume la cuptor; mâncare de ciuperci)
    • Desert – de preferat tradițional, din bucătăria românească / maghiară; 180-200 gr.
    • Băuturi răcoritoare (limonadă și carbogazoase) / Apă (minerală, plată)
    • Cafea – 1 bucată

 Valoare estimată fără TVA: 300 lei/persoană/zi (nu include eventuale taxe de tip SGR)

 Nr. estimat de participanți: 10 persoane/zi

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare tip de serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul, aferent (9% și respectiv 19%).

Perioada: 25.11 – 29.11.2024

Locația evenimentului: în Cluj-Napoca, la locaţia prestatorului

Termen de livrare/ prestare/ executare:

  • În fiecare zi, începând cu  ora 18:30, în perioada 25.11 – 29.11.2024 la locația prestatorului.

Alte mențiuni:

Produsele care intră în componența serviciilor trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.

Numărul final de participanți se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea ”sau echivalent”.

Contract: NU

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Alte mențiuni: Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea nr. 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.

Contract: NU

Termen depunere oferte: 22.11.24, ora 10.

Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba română.

Informatii suplimetare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr 53A , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.

Articolul anterior
CORRIGENDUM nr. 9 pentru Ghidul Solicitantului 132.A.1 – Sprijinirea dezvoltării parcurilor de specializare inteligentă
Articolul următor
MIND4MACHINES – Un proiect de succes pentru digitalizarea industriei
Meniu
Sari la conținut