Obiect achiziţie: Servicii de catering pentru participanții la întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți la nivel regional în Oradea, în cadrul proiectului TALENT4S3
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):
- Welcoming coffee, ora 11:30, pentru aproximativ 25 de persoane
- Cafea (inclusiv lapte/ lapte condensat, zahăr) – 1/persoană
- Apă plată (500 ml) – 1 buc/persoană
- Patiserie dulce/sărată (aproximativ 100 g de persoană)
- Prânz – aperitive, aproximativ 250 gr/persoană
Oferta va cuprinde platouri în regim de tip bufet suedez care să includă gustare rece (5-6 tipuri de aperitive atât cu carne cât și vegetariene: ex. șnițel, brânză, legume, etc) și chiflă;
Desert – 120g / persoană
Se vor asigura pe cheltuiala prestatorului: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii, lingurițe/bețișoare de mestecat, tacâmuri, în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă.
Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.
Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul, aferent (9% și respectiv 19%).
Valoarea estimată nu include eventuale taxe de tip SGR.
Locația: în Oradea, str. Ceyrat nr. 4, în Parcul Științific și Tehnologic Bihor
Termen de livrare/ prestare/ executare: 12 decembrie 2024, ora 11:30.
Alte menţiuni:
Produsele care intră în componența serviciilor trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mic faţă de numărul estimat inițial.
Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea ”sau echivalent”.
Contract: NU
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Valoare estimata: 100 lei/persoana+TVA
Termen depunere oferte: 06.12.2024, ORA 11
Ofertele se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba română.
Informații suplimetare se pot obține de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Donath nr. 53A , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.