Obiect achiziție: Achiziționarea de servicii de catering pentru participanții la evenimentul Demo Day din cadrul programului de accelerare LevelUP. În cadrul evenimentului, echipele vor avea o sesiune de pitching, primind feedback de la jurați.
Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):
Servicii catering întâlnirea LevelUP pentru un număr estimat de 60 persoane:
– Cafea espresso – 1 buc/persoană
– Apă plată (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană
– Apă minerală (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană
– Patiserie dulce/sărată (aproximativ 100 g/persoană)
– Platouri în regim de bufet suedez care să includă aperitive calde, atât cu carne, cât și vegane, de exemplu: mini pizzetta, legume la grătar, etc. (aproximativ 200 g/persoană)
– Platouri în regim de bufet suedez care să includă aperitive reci atât cu carne, cât și vegane, de exemplu: platouri mixte de mezeluri, brânzeturi, salată, etc. (200g / persoană)
– Desert: tiramisu, cheese cake, platouri fructe (aproximativ 150g/ persoană)
Se vor asigura pe cheltuiala prestatorului: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii, lingurițe/bețișoare de amestecat, tacâmuri.
Locația: UTCN Hub, Strada George Barițiu, nr. 4, Cluj-Napoca.
Termen de livrare/ prestare/ executare: 27 februarie 2025, ora 15:30.
Valoarea estimată fără TVA: 115 lei/persoană (nu include eventuale taxe de tip SGR)
Oferta financiară va indica prețul cu și fără TVA. Se specifică prețul unitar per persoana fără TVA și cu TVA-ul defalcat de 9% sau 19%.
Accesoriile de tipul – fețe de masă, veselă, pahare, tacâmuri, condimente etc. – vor fi asigurate în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.
Produsele care intră în componența serviciilor trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut per pachet, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Alte mențiuni: numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.
Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificații vor fi considerate ca având mențiunea de “sau echivalent” și vor fi considerate specificații minimale din punct de vedere al performanței, indiferent de marcă sau producător.
Contract: NU
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Termen depunere oferte: 11.02.2025, ORA 16
Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba română.
Informații suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr 53A , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.