Achiziție bilet de avion Cluj-Napoca – Bruxelles

Obiect achiziție:  1 Bilet avion dus-întors Cluj-Napoca – Bruxelles pentru o persoană în perioada 17.03.2025 – 19.03.2025

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

  • Un bilet dus-întors Cluj-Napoca – Bruxelles (Belgia) pentru o persoană, cu bagaj de mână mare și bagaj de cală.

DUS:

  • Un bilet dus Cluj-Napoca, România – Bruxelles (Belgia)
  • Plecare în data de 17 martie 2025 din Cluj-Napoca cu sosire în Bruxelles cel târziu la ora 17:30
  • Maxim o escală (în cazul companiilor de linie); cu bagaj de mână mare și bagaj de cală;
  • Zboruri low-cost: Da, zbor direct, îmbarcare prioritară, cu un loc prestabilit la geam;
  • Durată maximă zbor: 4 ore 30 min;

 

ÎNTORS:

  • Un bilet retur Bruxelles (Belgia) – Cluj-Napoca, România
  • Plecare în data de 19 martie 2025 din Bruxelles, Belgia cu plecare la ora 07:50;
  • Maxim o escală (în cazul companiilor de linie); cu bagaj de mână mare și bagaj de cală;
  • Zboruri low-cost: Da, zbor direct: îmbarcarea prioritară; cu un loc prestabilit la geam;

Durată maximă zbor: 4 ore 30 min

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Prețul cel mai scăzut, total ofertă în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Valoare estimată: 2300 lei fără TVA/participant

Contract: NU

Informații suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str. Donath nr. 53A, cod 400118, tel +40264431550, fax: + 40264439222, email achiziții@nord-vest.ro, în atenția Biroului Achiziții Publice.

Termen de livrare/prestare/executare: martie 2025, conform specificațiilor de mai sus.

Oferte se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro

Alte mențiuni: Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea ,,sau echivalent”

Plata se va face dupa prestarea serviciilor, în maxim 15 zile de la acceptare la plata a facturii de catre beneficiar. Ofertantul castigator, publica in catalogul SEAP oferta, asa cum este specificat in conditiile de participare, pentru finalizarea achizitiei din catalogul SEAP.

Termen depunere oferte: 14.02.2025, 14:55

Articolul anterior
Achiziție de servicii de catering
Articolul următor
Achiziție servicii de instruire profesională
Meniu
Sari la conținut