Achiziție de servicii de catering

Obiect achiziție: Servicii de catering pentru participanții la workship-urilor dedicate instruirii beneficiarilor publici ai contractelor finanțate prin Programul Regional Nord-Vest 2021 – 2027 și personalului ADR Nord-Vest în domeniul achizițiilor publice din perioada 27-28 Februarie 2025.

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

Servicii de catering în perioada 27-28 februarie 2025 pentru un număr estimativ de 120 de participanți pe parcursul a două zile, respectiv 120 de porții, numărul de participanți estimați pentru evenimentul din 27.02.2025 fiind 60, iar pentru evenimentul din 28.02.2025 fiind tot 60.

  • Număr estimat de 120 persoane pe parcursul celor 2 zile
    • 27 Februarie 2025 – 60 persoane estimate
    • 28 Februarie 2025 – 60 persoane estimate
  • Data: 27 și 28 Februarie 2025

Ziua I – 27 Februarie 2025

1. Servicii de Welcome Coffee – produsele vor fi livrate la ora 09:00 la sediul ADR NV de pe Str. Donath nr. 53 A

  • Patiserie dulce și sărată – aprox. 200 g/persoană/zi

2. Servicii de prânz – preparatele vor fi livrate la ora 12:00 la sediul ADR NV de pe Str. Donath nr. 53 A

  • Preparatele de tip aperitive/„finger food” vor fi servite în regim bufet suedez, porțile având un gramaj de minimum 400g/participant/zi și vor include:
    • Minimum 9 preparate dintre care
      • Minimum 2 preparate vegetariene
      • Minimum 3 produse pe bază de brânzeturi
      • Minimum 4 preparate pe bază de carne
    • Chiflă – minimum 1 buc/participant/zi

Ziua II – 28 februarie 2025

1. Servicii de Welcome Coffee – produsele vor fi livrate la ora 09:00 la sediul ADR NV de pe Str. Donath nr. 53 A

  • Patiserie dulce și sărată – aprox. 200 g/persoană/zi

2. Servicii de prânz – preparatele vor fi livrate la ora 12:00 la sediul ADR NV de pe Str. Donath nr. 53 A

  • Preparatele de tip aperitive/„finger food” vor fi servite în regim bufet suedez, porțile având un gramaj de minimum 400g/participant/zi și vor include:
    • Minimum 9 preparate dintre care
      • Minimum 2 preparate vegetariene
      • Minimum 3 produse pe bază de brânzeturi
      • Minimum 4 preparate pe bază de carne
    • Chiflă – minimum 1 buc/participant/zi

Se solicită servirea unor preparate diversificate si diferite in fiecare din cele 2 zile. Se dorește evitarea servirii exact aceluiași tip de meniu în datele de 27 și respectiv 28 februarie 2025. Pot exista similitudini între preparatele servite în ziua I și ziua II, de asemenea se acceptă servirea unui număr de maximum trei preparate în cadrul ambelor evenimente, dar în rest se solicită diversificarea meniului de la o zi la alta.

Se va asigura pe cheltuiala prestatorului: tacâmuri, farfurii și veselă de unică folosință, confecționate din materiale biodegradabile pentru ambele evenimente (27 și 28 Februarie 2025). De asemenea, vor fi asigurate 8 mese de coktail, 3 mese de bufe și fețele de masă aferente necesare servirii produselor care vor intra în componența serviciilor de Coffe Break și buffet lunch.
Locația: Sediul ADR NV, str. Donath nr. 53 A, Cluj-Napoca.

Termen de livrare: 27-28 februarie 2025, conform cu specificațiile de mai sus.

Valoarea estimată: 75 lei/persoană/zi fără TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR)

Oferta financiară va fi prezentată indicându-se prețul cu și fără TVA pe persoană/zi. Se specifică pentru fiecare serviciu în parte prețul unitar fără TVA și cu TVA-ul defalcat de 9% sau 19%, după caz.

Alte mențiuni: Numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificații vor fi considerate ca având mențiunea de „sau echivalent” și vor fi considerate specificații minimale din punct de vedere al performanței, indiferent de marcă sau producător.”

Contract: NU

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Oferte se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro

TERMEN DEPUNERE OFERTE: 25.02.2025, ora 11:00

Articolul anterior
CORRIGENDUM nr. 10 pentru Ghidul Solicitantului 131.A – Investiții productive inovatoare pentru microîntreprinderile din Regiunea de Dezvoltare Nord-Vest
Articolul următor
Achiziție de servicii de catering
Meniu
Sari la conținut