Obiect achiziție: Servicii de catering pentru organizare eveniment
Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):
Servicii de catering pentru participanții la întâlnirea regională în cadrul proiectului UNICORN QUEST, pentru un număr estimat de 15 persoane:
- Cafea espresso – 1 buc/persoană (inclusiv zahăr, lapte/ lapte condensat)
- Ceai – 1 buc/ persoană
- Apă plată (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană
- Apă minerală (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană
- Mini-sandwichuri / finger food – 125gr/ persoană
Se vor asigura pe cheltuiala prestatorului: fețe de masă, șervețele, pahare, farfurii, lingurițe/bețișoare de amestecat, tacâmuri, în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.
Locația: Sediul ADR Nord-Vest, str. Donath, nr. 53A, Cluj-Napoca, etaj V
Contract: NU
Termen de livrare/ prestare/ executare: 24 martie 2025, ora 15:00.
Valoare estimată fără TVA: 50 lei/persoană (nu include eventuale taxe de tip SGR)
Oferta financiară va indica prețul cu și fără TVA. Se specifică prețul unitar per persoana fără TVA și cu TVA-ul defalcat de 9% sau 19%.
Numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.
Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea ”sau echivalent”.
Sursa de finanţare: bugetul proiectului UNICORN
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Termen depunere oferte: 11.03.2025, ora 10
Ofertele se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba română.
Informații suplimetare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr 53A, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro,în atenția Biroului de Achiziții Publice.