Obiect achiziţie: Servicii de accesare legislaţie online
Privind achiziția de: Achiziție pentru o perioadă de 12 luni, începând din 01.05.2025, pentru 4 domenii și 5 utilizatori. Servicii de accesare legislație în format electronic în domeniul Fiscal, Resurse Umane, Management și Juridic.
Scopul achiziției: servicii de accesare legislație în format electronic în domeniul Fiscal, Resurse Umane, Management și Juridic.
Obiect achiziție: pentru o perioadă de 12 luni și 4 domenii și 5 utilizatori. Servicii de accesare legislație în format electronic în domeniul Fiscal, Resurse Umane, Management și Juridic.
Descriere obiect achiziție (specificații tehnice). Oferta se va întocmi respectând următoarele cerințe:
- Acces la legislație în format electronic în 4 domenii: Fiscal, Resurse Umane, Management și Juridic.
- Acces nelimitat în site
- Număr utilizatori: 5
Plata serviciilor se va realiza integral, într-o singură tranșă.
Valoare estimată în lei fără tva: 4.600 lei
Termen de livrare/prestare/executare: 01.05.2025-30.04.2026
Alte menţiuni: Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea nr. 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.
Ofertetele se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba română.
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este: Prețul cel mai scăzut.
Informații suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr. 53 A, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.
Termen depunere oferte: 11.03.2025, ora 16.