Achiziție de servicii de organizare evenimente aferente desfăşurării evenimentului “Conferinţa Invest EU in Northern Transylvania”

Agenţia de Dezvoltare Regională Nord-Vest, in calitate de Autoritate Contractanta, vă invită să participaţi la achizita publica de Servicii de organizare evenimente aferente desfăşurării evenimentului “Conferinţa Invest EU in Northern Transylvania” din data de 30-31 mai 2017.

Numar estimativ de participanti: 200 persoane

Sursa de finantare: EU INVEST 2017

Serviciile de organizare evenimente se vor presta în Cluj-Napoca, pentru un număr estimativ de 200 persoane.

Pentru evenimentul “Conferinţa Invest EU in Northern Transylvania” din data de 30-31 mai 2017, prestatorul va presta următoarele categorii de servicii

  1. Servicii închiriere sală de conferinţă
  • Se solicită sală de conferinţă (care să nu fie situată în subsol sau demisol) cu o capacitate minimă de 200 de participanţi;
  • Aranjare tip teatru
  • Dotări: sonorizare, laptop cu videoproiector şi ecran proiecţie, prezidiu, microfoane prezidiu, doua mobile, o masă pentru înregistrare la intrarea în sală;
  1. Traducere simultană română-engleză, engleză-română, cu cabina traducatori, căşti traducere pentru toţi participanţii (dacă se solicită expres de către contractant, depinzând de prezenţa unor invitaţi din străinătate). Menţionăm ca închirierea serviciilor de traducere simultană va fi confirmată ferm cu 7 zile inainte de eveniment.
  2. Servicii catering
  3. Welcoming Coffee break compus din:
  • Apă plată/minerală la 0,33 litri
  • Cafea ( inclusiv lapte codensat, etc.)
  • Fructe
  1. Pranz compus din:
  • 1 fel de salata,
  • fel principal (doua feluri de carne si doua feluri de garnituri),
  • desert,
  • sucuri,
  • cafea, lapte pentru cafea,
  • apa minerala si apa plata.

o          Se va asigura varianta vegetariana (numarul de persoane va fi comunicat cu o zi inainte)

  1. Cine de lucru

două cine de lucru ( in data de 30  și 31 mai 2017, număr estimativ 10 persoane/cină)

  • 2 feluri de salata,
  • fel principal (doua feluri de carne si doua feluri de garnituri, la alegere),
  • desert,
  • cafea, lapte pentru cafea,
  • apa minerala si apa plata.
  • Se va asigura varianta vegetariana (numarul de persoane va fi comunicat cu o zi inainte)
  1. Servicii de cazare

Servicii de cazare pentru un numar estimative de  5 persoane( numărul final se va anunța cu o zi inante)

  • 2 nopți in regim single ( 30 mai si 31 mai 2017)
  • cu mic dejun inclus
  • hotel de minim 3 stele
  • locația va fi în același hotel cu locația evenimentului

Menţionăm faptul că numărul final de participanti sa va comunica prestatorului, cu o zi inaintea evenimentului, respectiv la data de 29.05.2017 .

Valoarea estimata a achiziţiei este de 16.600,00 lei fără tva.

Ofertele se vor prezenta în lei cu şi fără tva, şi va conţine costurile grupate astfel:

  • Cost sală de conferinţă si echipamente de proiectie şi sonorizare
  • Cost servicii de traducere simultană şi echipamente specifice acestui serviciu;
  • Cost catering/participant, separate pentru fiecare din punctele 1,2 si 3;
  • Cost servicii de cazare
  • Cost total eveniment

şi se transmite la adresele de email nicoleta.glodan@nord-vest.ro, ioana.neag@nord-vest.ro, secretariat@nord-vest.ro, sau la nr. de fax 40264/439222 .

Limba de redactare a ofertei este limba romana.

Criteriul utilizat pentru atribuirea achiziţíei este Pretul cel mai scazut.

Informatiile suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractanta: ADR Nord-Vest , cu  sediul secundar în Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3 , cod 400118, tel +40264/431550,

fax:+40264/439222, email secretariat@nord-vest.ro/ nicoleta.glodan@nord-vest.ro, ioana.neag@nord-vest.ro , 0744777425, in atentia Biroului de Achizitii Publice şi Asistenţă Tehnică Proiecte.

Termenul limită de transmitere a ofertelor este data de 13.04.2017

Caiet de sarcini

Articolul anterior
Achiziție servicii catering
Articolul următor
Achiziție servicii catering
Meniu
Sari la conținut