Achiziție de servicii catering

Agenţia de Dezvoltare Regională Nord-Vest, în calitate de Autoritate Contractantă, vă invită să trimiteți oferta pentru servicii catering.

Eveniment: Întâlnire Comitet Regional de Reprezentanţi – CRR (proiect TRAM).

Locația: Cluj-Napoca, Calea Dorobanților nr. 3

Data: 27 aprilie 2017. Durata evenimentului este de 7 ore (intervalul orar 10:00 – 17:00).

Număr participanți: maxim 20 de persoane.

Numărul final de participanţi se va anunţa cu o zi înaintea evenimentului.

Cod CPV: 55300000-3 Servicii de restaurant şi de servire a mâncării

Servicii catering:

  1. welcome coffee cu cafea espresso, lapte pentru cafea, zahar, apă – sticle de 500 ml plata și minerală și patiserie dulce și sărată;
  2. coffee break:  cafea, lapte pentru cafea, zahar, apă – sticle de 500 ml plata și minerală și patiserie dulce și sărată;
  3. masă de prânz – patru tipuri de sanwich / persoană  (în chifle / minibaghete de 100 – 120 gr; înfoliate separat); variante de conținut – carne pui, legume, brânză, etc.

Se vor asigura și șervețele, pahare, cești, căni (sau pahare plastic/hârtie), farfurii, tacâmuri, etc.

Valoare estimată este de 45 lei / persoană + TVA.

Total estimat pentru maxim 20 persoane – 900 lei +TVA.

Oferta financiară se întocmește în lei cu şi  fără TVA şi va conţine costul / participant.

Ofertanții interesați sunt invitați să transmită oferta pe email la adresele ioana.neag@nord-vest.ro, secretariat@nord-vest.ro și/sau nicoleta.glodan@nord-vest.ro

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Preţul cel mai scăzut.

Informaţii suplimentare se pot obtine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email: ioana.neag@nord-vest.ro secretariat@nord-vest.ro și nicoleta.glodan@nord-vest.ro   în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 26.04.2017 ORA 12,00.

Articolul anterior
S-au lansat în consultare publică Ghidurile pentru Prioritățile de investiții 10.1 și 3.1 B ITI
Articolul următor
Achizitie servicii de asigurare CASCO (tip full fara fransiza)
Meniu
Sari la conținut