Achiziție servicii catering

Prin prezenta, Agenţia de Dezvoltare Regională Nord-Vest, in calitate de Autoritate Contractanta, vă invită să participaţi la achizita publica de Servicii de catering la sediul ADR Nord-Vest din Cluj-Napoca, calea Dorobanílor nr.3, in data de 27-28.09.2017.

 Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

27 septembrie 2017 (durata evenimentului 8 ore – 9:00 am- 5:00 pm)

– servicii catering pentru două pauze de cafea și pauză de prînz pentru un număr maxin de 30 particpanți.

Servicii catering:

  1. welcome coffee cu cafea espresso, ceai, lapte pentru cafea, zahar, apă – sticle de 500 ml plata și minerală și patiserie dulce și sărată;
  2. coffee break: cafea, ceai lapte pentru cafea, zahar, apă – sticle de 500 ml plata și minerală și patiserie dulce și sărată;
  3. lunch – bufet suedez care să includă cel puțin 8 tipuri de aperitive (ex. rulada carne, bulete de cașcaval, boboș cu brânză, etc), cu o cantitate de minin 300 gr / pers.; pâine.

Se vor asigura cîte două cafele și cîte două sticle de apă pe participant (una plată / una carbogazificata.

Se vor asigura și șervețele, pahare, cești, căni (sau pahare plastic/hârtie), farfurii, tacâmuri, etc.

 28 septembrie 2017 (durata evenimentului 8 ore 9:00 am- 5:00 pm)

– servicii catering pentru două pauze de cafea și pauză de prînz pentru un număr maxin de 30 particpanți.

Servicii catering:

  1. welcome coffee cu cafea espresso, ceai, lapte pentru cafea, zahar, apă – sticle de 500 ml plata și minerală și patiserie dulce și sărată;
  2. coffee break: cafea, ceai lapte pentru cafea, zahar, apă – sticle de 500 ml plata și minerală și patiserie dulce și sărată;
  3. lunch – bufet suedez care să includă cel puțin 8 tipuri de aperitive (ex. rulada carne, bulete de cașcaval, boboș cu brânză, etc), cu o cantitate de minin 300 gr / pers.; pâine.

Se vor asigura cîte două cafele și cîte două sticle de apă pe participant (una plată / una cu bule).

Se vor asigura și șervețele, pahare, cești, căni (sau pahare plastic/hârtie), farfurii, tacâmuri, etc.

Durata evenimentului 8 ore (9:00 am- 5:00 pm)

Valoarea estimată (fără TVA): 54 lei / pers / zi x 30 pers = 54 lei / pers x 2 zile x 30 persoane = 3.240 lei

Sursa finantare: BisNet Transylvania

Ofertantii vor trimite ofertele pe email la adresa ioana.neag@nord-vest.ro, Ofertele financiare se intocmesc prin evidentierea pretului unitar in lei fara TVA/pers si valoare totala.

Limba de redactare a ofertei este limba romana.

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Pretul cel mai scazut

Informatii suplimentare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3 , cod 400118, tel 0744777425, +40264431550, fax:+40 264439222, email ioana.neag@nord-vest.ro, în atentia Biroului de Achizitii Publice.

Termen depunere oferte 15.09.2017 ora 17.00.

Articolul anterior
Achizitie servicii de cazare
Articolul următor
Răspuns clarificări – Achiziție servicii organizare Team building
Meniu
Sari la conținut