Obiect achiziţie: Achiziționare servicii zilnice de catering pentru participanții la programul de formare profesională pe tematica „Achizițiile publice pentru proiectele finanțate din fonduri structurale”, în zilele de 6 și 7 noiembrie 2017, la sediul Agenției de Dezvoltare Regională Nord-Vest, din Cluj-Napoca, Calea Dorobanților nr. 3.
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice): servicii catering pentru pauza de masă, pentru un număr de 24 participanți.
Meniu de prânz (bufet suedez) / persoană / zi:
- 1 fel salată,
- 1 fel principal (două feluri de carne și două tipuri de garnituri),
- 1 desert,
- 1 suc,
- 2 cafele espresso, 2 cutiuțe lapte pentru cafea, 2 pliculețe zahăr brun
- 2 sticle de apă minerală, dintre care 1 cu apă carbogazoasă și 1 cu apă plată.
Alte mențiuni pentru furnizarea serviciilor:
- termos pentru servirea caldă a cafelei
- câte 2 pahare carton și lingurițe plastic pentru cafea
- pahare plastic, şerveţele, farfurii (din porțelan) şi tacâmuri pentru masa de prânz.
Preț unitar / produse/ persoană pentru o zi:
Valoarea maximă estimată (fără TVA): 60 lei / zi / pers.
Preț unitar / produse / 48 persoane /pe întregul eveniment (2 zile):
Valoarea maximă estimată (fără TVA): 60 lei / pers. x 24 pers. x 2 zile = 2.880 lei
Termen de livrare/prestare/executare produsele se livrează zilnic astfel:
- cafeaua (cu pahare, lapte, zahăr) și apa se va livra la ora 10:30,
- meniul de prânz se va livra la ora 12:50
Oferta financiară se întocmeşte în lei, cu și fără TVA, și va conține costurile grupate astfel:
- Cost servicii catering / participant;
- Cost total eveniment
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Preţul cel mai scăzut.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email secretariat@nord-vest.ro/nicoleta.glodan@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte 26.10.2017 ORA 11