Privind achiziţia de: organizăre eveniment- intâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți TRAM ,februarie 2018, la sediul Agenției de Dezvoltare Regională Nord-Vest, din Cluj-Napoca, Calea Dorobanților nr. 3-pentru 20 participanti
Obiect achiziţie: Achiziționare servicii catering pentru evenimentul – intâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți TRAM ,februarie 2018, la sediul Agenției de Dezvoltare Regională Nord-Vest, din Cluj-Napoca, Calea Dorobanților nr. 3.
Numărul final de participanţi se va anunţa cu o zi înaintea evenimentului.
Cod CPV: 55300000-3 Servicii de restaurant şi de servire a mâncării
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):
- welcome coffee cu cafea espresso, lapte pentru cafea, zahar, apă – sticle de 500 ml plata și minerală și patiserie dulce și sărată;
- coffee break: cafea, lapte pentru cafea, zahar, apă – sticle de 500 ml plata și minerală și patiserie dulce și sărată;
- masă de prânz – patru tipuri de sandwich / persoană (în chifle / minibaghete de 100 – 120 gr; înfoliate separat); variante de conținut – carne pui, legume, brânză, etc.
Se vor asigura și șervețele, pahare, cești, căni (sau pahare plastic/hârtie), farfurii, tacâmuri, etc.
Valoarea estimată (fără TVA): 45 lei / pers x 20 = 900 lei
Oferta financiară se întocmeşte în lei cu şi fără TVA şi va conţine costurile grupate astfel:
- Cost servicii catering / participant;
- Cost total eveniment
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Preţul cel mai scăzut.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte 06.02.2018 ora 14