Denumirea evenimentului: Achizitie de servicii catering pentru organizarea evenimentului „Reuniune de lucru privind stadiul contractului de servicii publice in transportul urban-Jaspers” ce va avea loc in data de 23.03.2018
Locația: sediul ADR N-V din Cluj-Napoca
Perioada: 23 martie 2018
Valoarea estimata 50 lei/participant, 1250 lei + TVA pentru un numar estimat de 25 participanti
(numărul final de participanti se va comunica cu o zi înaintea fiecarei sesiuni de instruire).
Coduri CPV: 55500000-5
- Apă plată/minerală la 0,5 litri; 2 buc/pers.
- Sucuri (cola şi portocale) 1buc/pers
- Cafea (inclusiv lapte condensat, etc.) 1buc/pers.
- Produse de patiserie dulce şi sărată 2 buc/pers.
- Sandwich 2buc/pers
- Pahare unica folosinta apa 50 buc
- Pahare unica folosinta cafea 50 buc
- Zahar si miere la doza 50 buc
- Lingurite de unica folosinta 50 buc
Alte menţiuni:
Livrarea se va face in 23 martie 2018, ora la ora 10,30 la sediul ADR Nord Vest, Dorobanţílor nr.3, din Cluj Napoca.
Oferta financiară va conţine costurile grupate astfel:
- Cost masă/ participant, cost total masă pentur 25 participanti cu si fara TVA
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte 22 martie 2018 ora 10