Obiect achiziţie: Achiziția serviciilor este necesară în vederea organizării întâlnirii Comitetului Regional de Reprezentanți TRAM
Locația: Sediul ADR Nord-Vest, Calea Dorobantilor nr 3
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice): pentru aproximativ 20 persoane
- welcome coffee cu cafea espresso, lapte pentru cafea, zahar, ceai, apă – sticle de 500 ml plata și minerală și patiserie dulce și sărată;
- coffee break: ceai, cafea, lapte pentru cafea, zahar, apă – sticle de 500 ml plata și minerală și patiserie dulce și sărată;
- masă de prânz – patru tipuri de sandwich / persoană (în chifle / minibaghete de 100 – 120 gr; înfoliate separat); variante de conținut – carne pui, legume, brânză, etc.
Se vor asigura și șervețele, pahare, cești, căni (sau pahare plastic/hârtie), farfurii, tacâmuri, etc.
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului care poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat initial.
Perioada: 2 octombrie 2018
Valoarea estimată: 45 lei/persoană.
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte 26.09.2018 ora 12:00