A.D.R. Nord-Vest scoate la concurs următoarul post vacant de Expert comunicare în cadrul Biroului Comunicare și MASS-MEDIA, Direcţia Generală, pe perioadă nedeterminată
Responsabilităţi principale:
Activități legate de comunicarea externă și internă
- Răspunde la solicitări de informații despre ADR Nord-Vest, CDR, programe de finanțare POR;
- Organizează evenimente;
- Elaborează practici care să asigure transparența și flexibilitatea proceselor de comunicare în interiorul ADR Nord-Vest și în exterior;
Activități legate de promovarea imaginii ADR Nord-Vest și campanii de informare:
- Organizează evenimente publice: campanii, întâlniri de promovare;
- Asigură funcționalitatea și promovarea instrumentelor de comunicare moderne: pagina web, newsletterul, dezbaterile publice;
- Monitorizează și raportează asupra activităților de promovare a imaginii ADR Nord-Vest;
- Elaborează modificări la strategia de comunicare și promovare a agenției și a POR;
Activități legate de promovarea POR și campanii de informare
- Participă la Steering Committee pentru campania de promovare a POR la nivel național;
- Participă/organizează evenimente specifice privind lansarea de ghiduri/sesiuni de informare, seminarii de instruire, asigurând publicitatea adecvată sub coordonarea Directorului Executiv DIPOR;
- Furnizează informații despre POR potențialilor beneficiari;
- Informează, oferă consultanță și monitorizează beneficiarii pentru îndeplinirea sarcinilor privind informarea şi publicitatea;
- Asigură vizibilitatea POR și UE în materialele create despre POR;
- Coordonează realizarea unui spot audio/video și mai multor layout-uri pentru presa scrisă, pe baza subcontractării;
- Analizează și propune alte acţiuni / evenimente suplimentare de promovare a POR la nivel regional;
- Organizează seminariile de informare pentru fiecare domeniu major de intervenție și a help-desk-ului
Activități de HELP-DESK POR
- Organizează și susține activitatea help-deskului în cadrul ADR Nord-Vest;
- Înregistrează toate solicitările de informații în Registrul solicitărilor;
Activități legate de mass media
- Organizează sau participă la conferințe de presa și oferă interviuri, informări sau răspunsuri la solicitările mass-media privind informațiile de interes public deținute de Agenție;
- Efectuează vizite împreună cu presa în locurile de implementare ale proiectelor;
- Participă la sesiuni de briefing pe subiecte de interes
- Elaborează comunicatele de presă și documente oficiale ale Agenției; se asigură de respectarea manualului de integritate vizuală al Agenției
Cerinţe:
Studii / calificări:
Studii universitare, nivel licenţă în domeniul fundamental ”Științe sociale”, specializările: jurnalism; comunicare şi relaţii publice, aşa cum sunt prevăzute în HG nr.615/2017.
Experienţa:
- experienţă de minimum 2 ani în activităţi MEDIA , Comunicare/PR;
Cunoştinţe/abilităţi/competenţe:
- cunoştinţe privind cadrul instituţional european şi cadrul instituţional de coordonare şi de gestionare a instrumentelor structurale,
- cunoştinţe de management proiect,
- cunoaşterea Programului Operaţional Regional şi a axelor sale prioritare,
- cunoştinţe de operare PC: Word , Excel, pagini WEB, Prezi, PPT, infografic, etc ;
- cunoștințe de marketing (offline și online);
Abilităţi şi competenţe:
- Capacitate de planificare şi control;
- Capacitate de analiză şi sinteză;
- Limba engleză-nivel avansat;
Aptitudini şi trăsături personale:
- gândire creativă;
- bun comunicator;
- prezenţă socială;
- aptitudini de coordonare şi organizare;
- eficienţă în condiţii de supraîncărcare;
- memorie bună şi atenţie distributivă;
- orientare către rezultat;
Bibliografie pentru concurs:
- Legea 315/2004 – Legea privind dezvoltarea regională în România, actualizată;
- Programul Operațional Regional 2014-2020 – http://www.inforegio.ro/ro/por-2014-2020.html;
- Principalele instituţii şi politici ale Uniunii Europene – materialele de documentare pot fi găsite pe site-urile: ec.europa.eu/romania;
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea Guvernului nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public;
- Uniunea Europeană şi reţelele de comunicare, https://ec.europa.eu/commission/index_ro
- Regulamentul nr. 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor);
Informaţii organizatorice:
- Anunţul privind concursul organizat va fi transmis la AJOFM şi va fi postat pe site-ul ADR Nord-Vest în data de 23.04.2018.
- Persoanele interesate, care întrunesc cerinţele obligatorii specificate, vor transmite până în data de 02.05.2018, ora 16.00 următoarele documente pe email la adresa resurse.umane@nord-vest.ro:
- copie document de identitate;
- CV datat şi semnat;
- scrisoarea de intenţie cu data depunerii şi semnătura;
- copii după documentele de studii;
- copie permis de conducere auto;
- copii după documentele care atestă experienţa profesională (conform cerinţelor), semnate ştampilate, cu număr de înregistrare de la angajator;
- copii după orice documente oficiale legale, relevante pentru dovedirea formărilor/certificărilor şi/sau a cunoştinţelor dobândite (semnate ştampilate şi cu număr de înregistrare);
- adeverinţă eliberată de medicul de familie sau unităţile medicale abilitate, din care să rezulte că persoana în cauză este apt pentru a presta munca pentru care solicită angajarea (eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului);
- cazierul judiciar (valabil 6 luni de la data eliberării) sau declaraţie pe propria răspundere că nu există înscrisuri în cazierul judiciar.
- în data de 07.05.2018, până la ora 16.00, vor fi contactate telefonic sau pe e-mail doar persoanele care întrunesc cerinţele obligatorii ale postului pentru a fi invitate să se prezinte la concurs.
- Proba scrisă (testare scrisă a cunoştinţelor din domeniul de specialitate conform bibliografiei, precum şi testul de cunoştinţe operare PC-Word şi Excel, Test de limba engleză) se va desfăşura la sediul secundar al A.D.R. Nord-Vest de la adresa din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr.3, Cluj în data de 15.05.2018, începând cu ora 10.00. Durata examinării este în medie de 3 ore.
- Comunicarea rezultatelor obţinute la proba scrisă (test scris, test de operare PC, test de limba engleză) se va face telefonic sau pe email până la data de 18.05.2018, ora 16:00.
- Interviurile de selecţie se vor desfăşura în data de 23.05.2018, la ora comunicată de către comisie, la sediul secundar al A.D.R. Nord-Vest de la adresa din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr.3, Jud. Cluj. La interviul de selecţie vor participa doar candidaţii care au obţinut punctajul minim necesar pentru promovarea în etapa de interviu.
- Comunicarea rezultatelor obţinute la interviul de selecţie şi respectiv rezultatele finale ale concursului se va face până la data de 28.05.2018, după finalizarea lucrărilor comisiei de recrutare şi selecţie.