Achiziția de închiriere spațiu eveniment

Privind achiziția de închiriere spațiu eveniment

Obiect achiziție Servicii pentru evenimente – închiriere spațiu eveniment
Descriere obiect achiziție (specificații tehnice)
Se solicită închiriere sală de conferință/training în perioada 20-21 februarie 2024, cu o capacitate de 15 persoane, în intervalul orar 09:00-17:00, în Cluj-Napoca, zonă centrală, la maximum 20 min de mers pe jos de la sediul secundar ADR Nord-Vest.

  • Sala de conferință/training dotată cu video-proiector sau plasmă, flipchart și consumabile, acces internet de mare viteză Wi-Fi cu o capacitate de aproximativ 15 persoane. Cu posibilitate de set-up sală: classroom, board sau Ushape
  • Se vor pune la dispoziție prize si prelungitoare, mese, spațiu pentru coffee break în sala sau pe hol

Valoarea estimată: 700 lei/zi + TVA

Contract: NU
Termen de livrare/ prestare/ executare: 20 – 21 februarie 2024

Alte mențiuni: Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse.

Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba română.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 07.02.2024

Articolul anterior
A fost semnat proiectul „Înființare și Amenajare Parc Botanic “Grădina Urbană Transilvania, Cod SMIS 300352”
Articolul următor
Achiziția de servicii de catering
Meniu
Sari la conținut