Achiziția de servicii de catering pentru „Evenimentul de lansare al apelurilor de proiecte 312.A, 371.B și 481.B din cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027 (REGIO Nord-Vest)”

Privind achiziţia de: Achiziția de servicii de catering pentru „Evenimentul de lansare al apelurilor de proiecte 312.A, 371.B și 481.B din cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027 (REGIO Nord-Vest)”

Obiect achiziție: Servicii de catering pentru „Evenimentul de lansare al apelurilor de proiecte 312.A, 371.B și 481.B din cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027 (REGIO Nord-Vest)”

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): Servicii de catering pentru „Evenimentul de lansare al apelurilor de proiecte 312.A, 371.B și 481.B din cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027 (REGIO Nord-Vest)”

Locația: Sediul central al Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării de pe Strada Traian Moșoiu nr.71, Cluj-Napoca 400132, județul Cluj, etajul 3, sala 4.

Cod CPV: 55500000-5 Servicii de catering

Perioada: 25 iulie 2023

Descriere obiect achiziție:

Organizarea Evenimentului de lansare al apelurilor de proiecte 312.A, 371.B și 481.B din cadrul Programului Regional Nord-Vest 2021-2027 (REGIO Nord-Vest)

Servicii de catering/Welcome coffee pentru un număr estimativ de 30 persoane:

  • Cafea, lapte, zahăr, paletine – 1 buc/persoană
  • Apă plată (0,50 l/persoană) și apă minerală (0,50 l/persoană)

Servicii de catering/ prânz pentru un număr estimativ de 30 persoane:

  • Cafea, lapte, zahăr, paletine – 1 buc/persoană
  • Apă plată (0,50 l/persoană) și apă minerală (0,50 l/persoană)
  • Aperitive/„finger food” – minimum 380 g/pers
    • Platou de brânzeturi
    • Crispy de pui
    • Chifteluțe de pui
    • Ruladă de spanac cu brânză
    • Dovlecel pane
    • Tartine cu prosciutto
    • Pachețele de primăvară cu sos chilli
    • Salată de vinete cu roșii cherry
    • Chiflă grecească – pita
  • Desert – cheesecake copt – 125 g/pers
  • Veselă de unică folosință – tacâmuri, farfurii, pahare cafea, șervețele.

 Valoarea estimată în lei fără TVA: 95 lei/persoană

Livrarea se va face în data de 25 iulie 2023, la ora 11:00 în cazul produselor pentru Welcome Coffee și la ora 12:30 în cazul produselor aferente mesei de prânz, la sediul central al Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării de pe Strada Traian Moșoiu nr.71, Cluj-Napoca 400132, județul Cluj, etajul 3, sala 4.

 Oferta financiară va fi prezentată în lei cu şi fără TVA şi va conţine costurile grupate astfel:

Cost servicii catering / participant;

Cost total servicii catering eveniment.

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Prețul cel mai scăzut.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr. 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

 Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Termen depunere oferte 21.07.2023  ORA 10

Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba romana.

Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro in atentia Biroului de Achizitii Publice.

Articolul anterior
Centralizatorul actualizat cu întrebări și răspunsuri pentru ghidurile care au parcurs etapa de consultare publică
Articolul următor
Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Vest, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional Nord-Vest 2021-2027 (REGIO Nord-Vest), lansează astăzi, 20 iulie 2023, un nou apel de proiecte din cadrul programului.
Meniu
Sari la conținut