Privind achiziţia de: Servicii de restaurant și servire a mâncării
Obiect achiziţie: Servicii de restaurant pentru prânz pentru participanții la Vizita de studii Go4Cosmetics
Descriere obiect achiziţie pentru fiecare din cele 2 locații (specificaţii tehnice): pentru 4 persoane
- Fel 1, Fel principal, desert
- Pâine
- Băuturi: 2 ape/ suc de persoană, 1 cafea/ persoană
Prânzul va fi asigurat între orele 13:30 – 14:30
- Locația1 – 5.12.2022 : Cluj-Napoca, cartier Grigorescu
- Locația 2 – 7.12.2022: Cluj-Napoca, în proximitatea complexului studențesc Hașdeu
Contract: NU
Numărul de participanți se va anunţa cu minim o zi înaintea evenimentului.
Valoarea estimată: 145 lei/participant/pranz.
Se va încheia un contract de prestări servicii: Nu.
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut/total pachet, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte 29.11.2022 ora 14,00.