Agentia de Dezvoltare Regionala Nord-Vest, in calitate de Autotitate Contractanta, va invita sa participati la achizitia publica pentru servicii de catering in vederea organizarii evenimentului –instruirea comunicatorilor din regiune, din cadrul primariilor si consiliilor judetene cu privire la MIV POR 2014-2020, dar si testarea acestora printr-un focus grup in 28 iunie 2017.
Numar estimativ de participanti: 20 persoane
Sursa de finantare: POR
SPECIFICATII TEHNICE PROGRAM DE INSTRUIRE:
- Servicii închiriere sală de intalnire
- Se solicită sală de conferinţă (care să nu fie situată în subsol sau demisol) cu o capacitate minimă de 30 de participanţi;
- Aranjare tip masa rotunda
- Dotări: sonorizare, laptop cu videoproiector şi ecran proiecţie, prezidiu, microfoane, o masă pentru înregistrare la intrarea în sală;
- Servicii catering pentru 20 persoane
- Pranz compus din:
- 1 fel de salata,
- fel principal (doua feluri de carne si doua feluri de garnituri),
- desert, fructe
- sucuri,
- cafea, lapte pentru cafea,
- apa minerala si apa plata.
- Se va asigura varianta vegetariana (numarul de persoane va fi comunicat cu o zi inainte)
Valoarea estimata 1200 lei
Oferta financiară se întocmește în lei cu şi fără TVA şi va conţine costurile grupate astfel:
- Cost catering/participant
- Cost inchiriere sala conferinta
- Cost total
Ofertanții interesați vor trimite ofertele pe email la adresele secretariat@nord-vest.ro și/sau nicoleta.glodan@nord-vest.ro. Limba de redactare a ofertei este limba română.
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Preţul cel mai scăzut.
Informaţii suplimentare se pot obține de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email secretariat@nord-vest.ro/nicoleta.glodan@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte 21.06.2017 ora 13