Privind achiziţia de SERVICII CATERING
Obiect achiziţie: catering pentru Ziua Europei, invitati, voluntari si organizatori
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):
Locaţia: Cluj Napoca , Casino Parcul Central
Data evenimentului: 9 mai 2018;
Durata efectiva a evenimentului: 7 ore
Participanţi: estimativ 60 de persoane
Numărul final de participanţi se va anunţa cu o zi înaintea evenimentului.
Cod CPV: 55300000-3 Servicii de restaurant şi de servire a mâncării
Servicii catering
1. Welcoming Coffee break – ora 13- compus din:
· Apă plată/minerală la 0,33 litri x 1 litru de persoana
· Cafea ( inclusiv lapte codensat, etc.)
· Fructe
· Patiserie dulce si sarata
· Dulciuri diverse
· Vesela plastic de unica folosinta
2. Cina – la ora 18 – compusa din:
· Sandwichuri de 3 tipuri
· Platouri reci
· Fructe
· Tort personalizat de 7 kilograme
· sucuri,
· cafea, lapte pentru cafea,
· apa minerala si apa plata/ 1 litru de persoana
o Se va asigura varianta vegetariana (numarul de persoane va fi comunicat cu o zi inainte)
o Vesela plastic de unica folosinta
Costuri estimate 80 lei plus TVA de persoana
Oferta financiară se intocmeste in lei cu si fara TVA si va conţine costurile grupate astfel:
· Cost catering/participant
· Cost total eveniment
Contract
NU
Termen de livrare/prestare/executare 9 mai 2018
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte 07.05.2018 ORA 10