Privind achiziţia de: servicii de catering pentru eveniment – în scopul organizării workshop-ului Transilvania iHUB 4.0 care are ca scop definirea modelelor de afaceri pentru serviciile Digital Innovation Hub
Obiect achiziţie: Achiziție servicii de catering
Perioada: 12 octombrie 2018
Locatia: Liberty Event Venue, str. Garii, nr. 21 Cluj-Napoca
Participanți: maxim 50 persoane.
Numărul final de participanți se va anunța cu o zi înaintea evenimentului.
Durata evenimentului: 8 ore
Cod CPV: 55300000-3 Servicii de restaurant şi de servire a mâncării
- Servicii catering -12 octombrie ora 09.00-14.00- pentru 50 persoane
- Welcoming Coffee break compus din:
- Apă plată/minerală la 0,33 litri (2 ape/persoană – 1 apă plată, 1 apă minerală)
- 2 tipuri de suc la 0,33 litri (ex. 25 sucuri de portocale, 25 sucuri de alt tip)
- Cafea ( inclusiv lapte condensat etc.) (50 cafele)
- Patiserie dulce şi sărată (minipateuri cu brânză, ciuperci, gem)
- Sandwichuri
Cafeaua, sucul, apele și minipateurile se pot servi pe măsură ce invitații sosesc, iar bruschetele/sandwichurile se pot servi la finalizarea întâlnirii (dar să fie livrate de la început, astfel încât dacă întâlnirea se va finaliza mai repede, acestea să poate să fie servite de către invitați).
Se vor asigura și șervețele, pahare, cești, căni (sau pahare plastic/hârtie), farfurii, tacâmuri etc.
Valoarea estimată/persoană: 35 lei/persoană, iar la un număr total de 50 de persoane totalul estimat este 1.750 lei.
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte 10 octombrie 2018