Denumirea evenimentului: Achizitie de servicii catering pentru organizarea unei sesiuni de instruire pe parcursul a doua zile, destinate beneficiarilor privaţi, REGIO. Prima zi de instruire este propusă a avea loc in data de 13.03.2018, iar cea de a doua sesiune va avea loc in data de 15.03.2018
Locația: sediul ADR N-V din Cluj-Napoca
Perioada: 13 si 15 martie 2018
Valoarea estimata 50 lei/participant, 2500 lei + TVA pentru un numar estimat de 50 participanti
(numărul final de participanti se va comunica cu o zi înaintea fiecarei sesiuni de instruire).
Coduri CPV: 55500000-5
Serviciile de catering vor avea aceaşi componenţă pentru ambele zile de instruire.
În prima zi, 13.03.2018, se estimează un număr de 25 de participanţi (numărul final se va comunica in data de 12.03.2018) iar in cea de a doua zi, 15.03.2018, se estimează un număr de 25 de participanţi. Servicii catering pentru un număr estimativ de 50 persoane.
- Cafea, lapte, pahare de unică folosință, zahăr brun
- Apa plată/minerală la 0,5 l
- Ceai 3 varietăți: mentă, fructe și verde, apă fierbinte
- 1 fel de salata
- Sandwich-uri 2 buc/persoana (diferite, dintre care unul sa fie vegetarian cu chiflă cu seminţe)
- fructe
- Desert
Alte menţiuni:
Livrarea se va face in ambele zile la ora 10,30 la sediul ADR Nord Vest, Dorobanţilor nr.3, din Cluj Napoca.
Oferta financiară va conţine costurile grupate astfel:
– Cost masă/50 participanti, cost total masă / persoană cu si fara TVA
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte 08.03.2018 ora 14