Privind achiziția de: Servicii de catering pentru participanții la evenimentul Hackathon din cadrul programului GreenLeap, finanțat prin programful IN4SFS, perioada 5-6 Martie 2025
Obiect achiziție: Achiziționarea de servicii de catering pentru participanții la evenimentul Hackathon din cadrul programului GreenLeap, finanțat prin programful IN4SFS, perioada 5-6 Martie 2025
Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):
- Număr estimat de persoane: 70/zi
- Data: 5 și 6 Martie 2025
- Apă plată/minerală (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană/zi
- Suc (500 ml/persoană) – Fanta, Cola, Sprite – 1 buc/persoană/zi
- Pizza sortimente variate, atât vegane, vegetariene, cât și cu carne – minim 200g/persoană/zi
Se va asigura pe cheltuiala prestatorului: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii, lingurițe/bețișoare de amestecat, tacâmuri.
Accesoriile de tipul – fețe de masă, veselă, pahare, tacâmuri, condimente etc. – vor fi asigurate în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.
Locația: Sediul ADR NV, str. Donath nr. 53 A, Cluj-Napoca.
Termen de livrare: 5 Martie 2025 – ora 15:00, 6 Martie 2025 – ora 15:00
Valoarea estimată: 40lei/persoană/zi fără TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR)
Oferta financiară va indica prețul cu și fără TVA. Se specifică prețul unitar per persoană fără TVA și cu TVA-ul defalcat de 9% sau 19%
Alte mențiuni: Numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificații vor fi considerate ca având mențiunea de “sau echivalent” și vor fi considerate specificații minimale din punct de vedere al performanței, indiferent de marcă sau producător.”
Contract: NU
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Oferte se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro
TERMEN DEPUNERE OFERTE: 03.03.2025, ora 12:00